Merhaba arkadaşlar bu bizim üçüncü bölümümüz umarım begenirsiniz iyi okumalar.Medyada poyraz var.
Sabah çağrı'nın sesi ile uyandım."lan sarışınım hadi uyan" dedi mal çağrıcık."kes la sabah sabah" dedim bende "akşam mı okula gitseydik" dedi "olur" dedim bende "hehe zaten babanın okuluydu" dedi bende keyifli bir tavırla "evet" dedim ve kalktım.Lavaboya gidip işlerimi halletim ve kıyafetlerimi giydim.
Aşağıya indiğimde paşamız yan gelip yatıyordu "kalkar mısın? esmerim" dedim kibarca bu günlerim pek gozukmez "hayır" dedi ama kibarlık da bir yere kadar yani " kalk lan" dedim sakince.Olumsuz anlamda kafasını salladı fakat hemen sonra kafasını saate bakınca hızla kalktı ve arabanın anahtarını alıp çıktı.Arkasından baka kaldım kapı tekrar açıldı "lan ben seni unuttum gel bakalım sarışın" dedi ve kapıyı iyice açtı.Bende hızlı adımlarla çıktım ve arabaya atlayıp gaza yuklendim.
Okula geldiğimde çağrı hala gelmemişti arkadaşlarıyla buluşacaktı .Bende arabayı kilitleyip okula doğru yürüdüm.Karşıma poyraz çıktı "ooo kara me..." demesine izin vermeden ağzını kapatın ve etrafa baktım sonra bakışlarımı tekrar Poyraza çevirdim "poyraz az daha bağır da bütün okul duysun" dedim bir şeyler mırıldandı ama elim ağzında olduğu için sesi boğuk çıktı ve anlaşılmadı.Elimi çektim ve gözlerine bakmaya başladım "bak poyraz kimse benim kara melek olduğumu bilmeyecek yoksa seninde fırtına olduğunu bilirler" dedim sinirle."o zaman şöyle bir anlaşmanın olsun ikimizde birbirimizin gerçek yüzünü kimseye söylemeyelim" dedi bende olumlu anlamda kafamı sallayıp sınıfa girmek için haraketlendiğimde kolundan tutup beni durdurdu."ne o sevgilin yanında yok mu" dedi bende kolunmu elinden sertçe kurtarıp sınıfa girdim.Sırama oturup etrafa bakmaya başladım yanına bir çocuk geldi "merhaba ben Oğuz" dedi "asel" dedim.Sınıfa poyraz girdi ve bizim yanımıza geldi."seni sevgiline söyleyeceğim ,sevgilin sana o yanında yok iken sürtüklük yapmaman gerektiğini söylemedi mi? Söylesene günlüğün ne kadar" dedi işte benim o anda şalterler attı ve sinir krizi geçirmeye başladı en son iki yıl önce sinir krizi geçirmiştim.Hızla masanın üstünden kalktım ve bütün sıraları devirmeye başladım titriyordum kimse bana surtuk diyemezdi ben sürtük değildim.Her yeri dağıtmaya devam ederken bir yandan da bağırıyordum "çağrı benim sevgilim falan değil,bende sürtük değilim,çağrı benim abim gibi tek dostum"diye bagirdin.Artik tükenmiştim yere çöktüm ve saç diplerimi çekmeye başladım ellerim kan olmisti.Yavaş yavaş bilincimi kapanmaya başladı ve kendimi yerde buldum.
Poyraz'dan
Asel yere düşünce hızla yanına gittim.Bayılmıştı saç dipleri kaynıyordu ve elleri kan olmuştu hızla asel'in kucağıma aldım ve "Oğuz arabaya koş" diye bağırdım ve çıkışa koşmaya başladım.Arabanın anahtarını oğuza attım ve "benim eve sür" dedim sert bir sesle.Oğuz ise durumu kurcalamaya meraklıydı "neden hastaneye değil de eve götürüyoruz" dedi "ne dediysem onu yap" diye kükredim.Hızla arabayı çalıştırdı.Hızla Mert'i aradım.Mert benim doktor arkadaşım.
"Alo"
"Alo Mert çabuk benim eve gel"
"Noldu ona göre..."
"SİNİR KRİZİ LAN UZATMA GEL"Dedim ve kapattım.Hastaneye götürsem sıkıntı olabilirdi ne de olsa oda bir mafya.Belki götürsem bu durumdan kurtulutdu ama belki gitmek de istemiyedebilirdi.Araba durduğunda hızla asel'i tekrar kucağıma alıp eve hızlıca girdim ve odama çıktım.Hızla asel'i yatağıma yatırdım ve Mert'in gelmesini bekledim.
Beş dakika sonra Mert gelmisti."Nolmuş" dedim "lan dur daha yeni geldim bakmadım bile kıza" dedi o sırada telefon çaldı fakat bu ne benim ne oğuz'un nede mertindi."Abi asel'in telefonu" dedi Oğuz.Hızla çantasından telefonu çıkardım ve odanın dışına çıktım. Arayan kişiye baktım.'Esmerim' yazıyordu.Kaşlarım istemsizce çatıldı.Telefonu açtım.
"Alo sarışınım ben okula geldim sen neredesin"
"Kimsin lan sen"
"Asıl sen kimsin lan asel'in telefonu sende ne arıyor"
"Çağrı sen mısın?"
"Evet de sen kimsinan Asel nerde"
"Bir sakin ol lan benim yanımda evin adresini konum atıyorum gel zaten yan bimızda oturuyorsunuz"
"Lan asel'e bir şey olduysa seni mahvederim"
"Galiba sinir krizi geçirdi"Dediğim anda telefon suratıma kapandı bende odama geri giridim."Nolmuş" dedim.Mert bana döndü "sinir krizi geçirmiş,noldu" dedi bende olanı anlattım "bu konu hakkında bir şey yaşamış olabilir" dedi ne yaşamış olabilir ki? "Neyse kardeşim ne zaman uyanır"dedim."Sakinleştirici yaptım yarım saate uyanır" dedi.
Mert gitti ve çağrı geldi.Asel'den devam
Uyandığımda saç diplerim çok ağrıyordu.Doğrulmaya çalıştım fakat başım döndü ve geri yatağa düştüm.Burası kimin eviydi.Kapı açıldı içeri çağrı girdi."Asel iyi mısın?" Bana Asel dediğine göre ortada ciddi bir sorun vardı."iyiyim çağrı sadece saç diplerim ağrıyor ve başım dönüyor bana noldu" dedim meraklı gözlerle."yine sinir krizi geçirdin ama korkma şimdi iyisin." Dedi ve bana sarıldı "peki burası kimin evi" dedim "poyraz'ın" dedi.Beni bu hallere sokan oydu onun yüzünden olmuştu ona güvenmekle hata yapmıştım o sadece bana zarar verip beni alt etmeye çalışarak başa geçmeye çalışıyordu ama çok yanılıyordu.Senden intikamımı çok kötü alıcam fırtına.Arkanı iyi kolla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 KARA KUTU
ChickLitAsel AKSOY ;Babası ve yaşadıkları yüzünden hayatını mafyaya adayan genç kız.Hayatı karanlık tek bir aydınlık noktası var o da çağrı. Gözü kapalı tek güvenebileceğim tek insan. Son okulumda kavgamdan dolayı atıldım ve babamın yani ilerideki benim oku...