OLMASI GEREKEN

148 21 23
                                    

Merhaba arkadaşlar yeni bir bölümde karşınızdayız umarım begenirsiniz.Medyada Asel var.

Uyandığımda tavana baktım.Sözümü tutucaktım o adamı bulup öldürecektim.Her şeyi akışına bırakacam ne bir yol ne bir çizgi belirliyecektim.Kalkıp üstümü giydim.

Kalkıp üstümü giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Asel'in kıyafeti)

Aşağıya inip çağrıyı baktım ama evde yoktu telefonumu alıp çağrıyı aradım.
"Neredesin sen"
"Babamın yanındayım bir iki güne dönerim"
"Tamam"

Dedim ve kapattım sonra adamlarından birini aradım.
"Buyrun Asel Hanım"
"Ceyhun bana cem KAPLAN hakkındaki her şeyi öğreniyorsun."
"Peki efendim"

Bir şey söylemeden kapattım ve arabamın anahtarını alıp dışarı çıktım ve okula yol aldım.
Okula geldiğimde arabayı park Edip indim ve okula doğru yürüdüm.Sınıfa girdiğimde bir adet sürtük ve şerefsiz gördüm.Alev bunun Burda ne işi var lan.Bir de yanında poyraz var.Poyrazın olup olmaması beni ilgilendirmez.Hızla yerine geçtim ve telefonumu ve kulaklıklarımı çıkardım ve müzik açıp dinlemeye başladım.Alevin buraya doğru geldiğini görünce ellerim istemsizce yumruk oldu."Oooo Asel hanımdan burdaymış" dedi alayla güldüm "unutma burası benim okulum" dedim herkes duymuştu ve bana şaşkın şaşkın bakıyordu.Bunlarda beyin de yok.Soy adım AKSOY ve burası da AKSOY koleji."Bana bak burası senin diye bana artistlik taslayamazsın" dedi hadi ya.Ayağa kalktım ve kulaklıklarımı çıkarttım ve aleve doğru bir adım attım "sana bir şey söyliyim mi? Burası benim okulum olmasa bile şimdiki yapacağım şeyi yine yapardım" dedim ve cebimden bıçak çıkarttım ve Alevi saçından tutup bana yaklaştırdım.Çığlık atıyordu ve bu bana hiç iyi gelmiyordu.Bıçakla yüzünü çizmeye başladım.Biri Alevi elimden çekti ama çok geçti suratı çoktan kan gölüne dönmüştü.Alevi elimden çeken kişiye baktım.Poyraz mı? "Yeter ne yapıyorsun kıza" dedi bunu bana poyraz mı söylüyordu hani şu fırtına olan."Bana bak ne yaptığımı kimseye soracak değilim,onu da geçtim sana hiç soracak değilim ve bunu bana sen mı söylüyorusun yaptıklarıma ve bana karışma,benden uzak dur" dedim ve çantamı,telefomu ve kulaklıklarımı da alıp sınıftan çıktım.Koridorda gergin bir şekilde yürüyordum.Aniden kolum tutuldu ve arkaya çevrildim.Poyraz şu an karşımda kaşları çatık bir şekilde karşımda duruyordu."Noluyor Asel" dedi "başından beri olması gereken oluyor senden uzak durmam lazım teşekkür ederim beni oyunlarınla yıkmaya çalışıyorsun ama unutma beni yıkabilecek tek bir şey var ama o da dünyada yok şansına küs fırtına" dedim ve kolumu kurtarıp geri yürümeye başladım fakat tekrar kolumu tuttu "seni yıkmaya falan çalışmıyorum oyun oynamıyorum" dedi cümlesine devam edecekti ama devam etmesine izin vermeden yürümeye devam ettim.

Poyraz'dan

Asel'i bir şekilde ona oyun oynamadığıma ikna etmem gerekiyordu sandığımdan daha zeki bir kız evet onu alt etmem lazım.

Asel'den devam

Ara sokakların birinden çığlık sesi geldi.Hızla ara sokağa girdim ve hızla ilerledim.Görüntü netleştikçe koşmaya başladım dört tane iri adam kızı sıkıştırmışlar adi köpekler.Hızla bir çantamı sırtımdan atmadan önce bıçağı cebime attım ve çantayı fırlattım hemen sonra bir tane adamı çekip suratına yumruk attım diğerleri de beni fark edince üzerime gelmeye başladılar "ooo bir yavru daha" dedi adam ben sana şimdi yavruyu gösterim.Bana tekme atmaya çalışan adamın ayağını tuttum ve çevirdim o sırada arkadan biri beni tutmaya çalıştı fakat ben hızla arkadan suratına tekme attım ve elimde duran ayağı geriye doğru sert bir şekilde ittim, kafasını duvara vurdu.Geriye kaldı iki adam, bir tanesi kızın yanına gitti ve kolundan tutup kaldırdı hızla adamın üstüne atlayıp kafasını duvara sürtüp kafasına diz kapağımı geçirdim.Son kalan adam cebimden bıçağımı almıştı.Beni bunla korkuta bileceğini sanıyordu hızla üstüme geldi ama ben eline tekme atınca bıçak düştü ve bende adamın üstüne atladım.Dizimi karnına geçirip dirseğimi de sırtıma geçirirdim ve kafasını tutup aniden sola doğru çevirdim ve boynunu kırdım sonra da adamı bıraktım.Yerden bıçağını alıp çantanın içine attım ve çantamı sırtıma taktım sonra yerde oturan kıza baktım ve yanına gittim "iyi misin?" dedim titriyordu ağlıyordu "teşekkür ederim" dedi ve sarıldı bende sarıldım "tamam korkma" dedim ve ayrıldım "ben Melis CANER" dedi ve elini uzattı "Asel AKSOY" dedim bende "memnun oldum sen şu arkadaki okulun sahibinin kızısın değil mi? Ve şey yani mafya olduğunu duydum,öylemi"dedi "evet her şey doğru Caner soyadı bana tanıdık geliyor" dedim bende "benim babamda mafya ve benimde öyle olmamı istiyor" dedi "bir yere gidip konuşalım mı?" Diye devam etti "olur benim arabam arkada hadi gel" dedim ve kalkmasına yardımcı oldum.Kafeye gidip oturduk ve konuştuk Melis'i sevmiştim iyi kızdı "okulda pek arkadaşın yok sanırım" dedi bana bende olumlu anlamda kafa salladım "sizin sınıfta olduğumu bile yeni fark ettin" dedi evet bizim sınıfta ama ben sınıfta az kişiyi tanıyorum."Benim de pek arkadaşım olduğu söylenemez" dedi ben bu kızı duygulu hisli ama bir o kadar da acımasız yapıcam çünkü üzülmeyi hak etmiyor "bundan sonra beraberiz" dedim.Sonra biraz daha takılıp meslisi eve bıraktım yakın zamanda bizim yanımıza taşınacaktı gerçekten iyi kız umarım güvenim boşa çıkmaz.

2 KARA KUTUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin