Kvapky krvi pokračovali cez chodbičku do obývačky ku gauču. Sledovala som ich pohľadom až kým som nim o niečo nezavadila. Niečo alebo skôr niekto ležal na gauči. Z miesta kde som stala som nedokázala určiť kto to bol tak som spravila pár krokov dopredu. V tej chvíli sa z vonku ozvala silná rana kvôli ktorej som jemne podskočila. O niekoľko sekúnd na to miestnosť osvetlil na okamih blesk. Blížila sa búrka. Čakala som, že ta osoba sa na to zobudí ale nič sa nestalo. Naďalej nehybne ležala. Začínala som mať pocit, že ani nedýcha. Znova som sa trochu priblížila. Teraz som už dokázala rozpoznať o koho ide. Bol to on. Podľa všetkého sa volá Jeff. Úplne som k nemu podišla. Stále mal oblečené to iste, bielu zašpinenú bundu, pravdepodobne od krvi, a čierne nohavice. Jeho čierne, strapaté vlasy mu zakrývali tvár. No stále som nemala istotu či dýcha. Pozorne som ho sledovala a nakoniec som uvidela ako sa mu jemne zdvíha hruď. Dýcha. Odľahlo mi. Vonku znovu zahrmelo a ja som jemne podskočila. Následne blesk znovu osvetlil izbu. Počas toho som podišla k nemu úplne. Stála som priamo nad nim, pomaly som si čupla a opatrne mu odhrnula vlasy z tváre. Pozorne som si ju prezrela. Pod jeho nekončiacim úsmevom bol náznak bolesti. Prišlo mi to divne pretože môj prvý úsudok bol, že ma chcel vystrašiť a dokončiť čo začal. No keď som sa dlho nevracala zaspal. Ale nesedeli mi tie škrabance a krv. Chcela som ho zobudiť a preto som nim jemne zatriasla za rameno, no nič sa nestalo. Jedine som počula jemne zabručanie. Skúsila som to znovu, silnejšie. Znova som počula iba bručanie ale hlasnejšie. Hlasno som si povzdychla. Chcela som to skúsiť znovu. Jednu ruku som položila na jeho rameno a druhu na jeho bok. Zrazu som ucítila lepkavú tekutinu. Pozdvihla som ruku pred svoju tvár a blesk osvetlil miestnosť. To čo som uvidela ma šokovalo. To čo som mala na ruke bola krv. Konečne mi kúsky zapadli do seba. Škrabance, krv a to že sa mi ho nedari prebrať. Opatrne som ho otočila na chrbát a nadvihla bundu. Na boku mal strelné poranenie. Nemrhala som časom, rýchlo sa postavila a rozbehla sa do kuchyne. V skrinke pod drezom som mala lekárničku. Rýchlo som ju vzala a premiestnila sa do obývačky k jeho boku. V procese som zasvietila svetlo. Bol bledší ako som si ho pamätala, celý sa jemne triasol a mal spomalený tep. Na vatu som naniesla dezinfekčný prostriedok a priložila na ranu. Jemne sykol od bolesti na čo som sa jemne pousmiala. Potom som vzala do ruky ihlu a niť a začala ju zašívať. Pri každom stehu jemne sykol. Nakoniec som mu obviazal bok. Keď som si bola istá, že nezomrie na vykrvácanie alebo infekciu, sedla som si na zemi k nemu a rozmýšľala. ,Prečo sem prišiel? Mala by som zavolať políciu? Mala by som ho zviazať?' Z myšlienok ma vytrhol hlas. „K-de..." Rýchlo som odtrhla zrak od zeme a pozrela sa naň. Oči mal na poly otvorené a pozeral sa na mňa. „K-k-to..." Nedopovedal. Asi si musel uvedomiť kde je a kto som pretože úplne otvoril oči a niečo hľadal vo vrecku na bunde. Jemne som sa pohla bližšie k nemu. Keď si toho všimol neuveriteľnou rýchlosťou vytiahol z vrecka veľký, kuchynský nôž a jemne sa posadil. Alebo sa aspoň snažil posadiť. Vo chvíli keď sa pohol si priložil ruku na ranu a prehol sa dopredu. Chcela som aby si naspäť ľahol. Lenže ako náhle som vystrela ruky k nemu na mňa skočil a znovu som ležala na chrbte z nim na vrchu. Nôž mi priložil ku krku a díval sa mi priamo do oči. Pohľad som mu opätovala. V jeho očiach som videla bolesť. Pohľadom som prešla od jeho oči k jeho zraneniu. Nebola som si istá či sa mu znovu neotvorila. Rukou som sa natiahla k zraneniu no predtým ako som sa dotkla mi zúrivo pritisol ruku o zem. Znovu som sa mu pozrela do oči, v ktorých som teraz videla bolesť spojenú z hnevom. „Mal by si byť opatrnejší inak sa ti otvori rana." Prehovorila som. Ešte viac som ho rozhnevala aspoň som si to myslela. Naklonil sa k môjmu uchu a povedal niečo čo ma zaskočilo. „Ď-ďakujem."
Za gramatické chyby sa ospravedlňujem taktiež aj za krátkosť časti. Budem vďačná za vote a koment.
YOU ARE READING
Nečakané priateľstvo [Jeff The Killer Fanfiction]
FanfictionJe to príbeh o mladom dievčati, ktoré ma určité schopnosti. Jej život sa obráti hore nohami v deň keď sa stretne s Jeffom.