"Senpai...... Ik hou van je" Zeg ik tegen senpai voor dat onze huid elkaar raakt. Zijn zachte huid raakt mijn lippen zacht en voorzichtig. Ik voel ons gewoon een worden met de ander. Ik begin langzaam en voorzichtig kleine kusjes op zijn lichaam te planten. Ik voel hem rood aanlopen, en ik weet gewoon dat hij hier net zo van geniet als ik.
Als mij kussen zwaarder en dieper beginnen te worden voel ik zijn lichaam langzamer hand alle kanten uit bewegen. Ik kan voel dat mijn eigen gezicht nu ook al rood begint te tinten, maar ik stop niet. Ik blijf hem kussen en verplaats nu langzaam mijn mond lager. Ik begin mijn tong ook te gebruiken en ik voel hem barsten. Coole en zachte vloeistof begint uit zijn lichaam te druipen. Het is zoveel dat ik het niet allemaal in mijn mond kan houden, ik probeer het allemaal door te slikken maar het is gewoon te veel. "Aaaah.... Senpai!" Ik voel zijn zaden over mijn hele gezicht verspreiden. Maar het maakt me niet uit, ik hou van hem en ik laat hem niet meer gaan. Ik hou het niet langer, ik wil hem in mij. "Tomato-senpai!" Ik druk hem direct in mijn mond en slik door. "Aaaah... dat was echt over heerlijk"
"Moet Kelly altijd alles zo overdrijven?" *Zucht* "Dat is niet hoe een normaal mens een tomaat eet" Zeg ik tegen Pietje die met net zoveel afschuw als mij naar Kelly en haar lunchbox met tomaten kijkt. "Ik ben bang van wel Nathana. En Kelly is Kelly niet veel wat wij er nu nog aan kunnen doen" *Zucht* Ik hoor Pietje bijna net zo hard zuchten als dat ik dat deed.
En ze leefden nog kort en gelukkig. XD
JE LEEST
Kelly x ... serie
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje genaamd kelly en haar relatie met haar geliefden.