'Nathana, Pietje ik denk dat ik verliefd ben' Ik zie hun beide een moeilijk gezicht trekken ik vraag me af wat ze denken, zouden ze jaloers zijn. 'Leuk kelly gefeliciteerd' Het lijkt niet alsof ze het menen maar ik vind dat ze het op zijn minst hebben geprobeerd. 'Dankje, ik ga nu op date met hem' Ik zie Pietje en Nathana diep zuchten maar ik trek me er niks van aan.
'Ik ben er senpai, moest je lang wachten' Ik zie aan zijn gezicht dat het goed is. 'Weet je Chocolade-senpai ik had nooit gedacht dat je ja zou zeggen tegen mij je weet niet half hoe gelukkig je mij hiermee maakt' Zijn gezicht vormt een gelukkige glimlach en ik weet dat hij het zelfde voelt. 'Senpai je gezicht glimt gewoon in dit licht je ziet er echt beeldschoon uit' Zijn gezicht begint te druppelen van zweet zo blij is hij. Hij kijkt me diep in mijn ogen en ik weet dat hij ook mijn schoonheid bewonderd.
'Bedankt dat je me hebt thuis gebracht Senpai' Ik geef hem een klein kusje op zijn wang. Ik zie dat hij begint te blozen want weer druppelt er wat zweet over zijn gezicht. 'Hmmmm' Zijn wang proeft naar .... wat was het ook al weer, nou ja hij proeft echt geweldig.
'Goeie morgen Nathana, Pietje' Ze draaien zich om en zeggen tegelijker tijd 'Goeie morgen Kelly'. 'Raad eens waarom ik zo blij ben' Ze lijken beide diep te zuchten maar ik denk dat ik dat me verbeeld. 'Je had echt de meest geweldige date ooit?' Hoe wisten ze dat?! 'Jaaaaaaaa!, het was zo romatisch hij bracht me zelfs thuis' Ze kijken beide niet echt geinterreseerd en het lijkt alsof ze me niet geloven. 'Het is echt zo hoor' Oh kijk daar is hij 'Chocolade-senpai!' Wat ziet hij er ook weer lekker uit vandaag.
'Waarom bracht je me achter de school Chocolade-senpai?' Hij kijkt me diep in mijn ogen en ik weet waarom we hier zijn... Onze eerste kus 'Senpai..' Onze gezichten komen dichter bij elkaar en onze lippen raken elkaar. Zijn gezicht is warm en zacht en bezweet, hij zal wel heel erg nerveus zijn. 'Hmmmm' Senpai? Waar is Senpai??? 'Senpai?' Ik voel aan mijn lippen, ze zijn helemaal bedekt in chocolade. Het zal toch niet?! 'Neeeeeeeee!!!'
En ze leefden nog lang en gelukkig..... of gewoon niet maar ja.
JE LEEST
Kelly x ... serie
Fiksi PenggemarDit verhaal gaat over een meisje genaamd kelly en haar relatie met haar geliefden.