'Hey Nathana' Zegt Kelly vrolijk tegen Nathana die rustig achter haar laptop zit. 'Hey Kelly, wat is er?' Zegt Nathana terug tegen de nog wat ethusiaste Kelly. kelly neemt plaats naast Nathana en draait zich naar haar toe. 'Zie je mijn doos, super mooi toch' Nathana kijkt eens omhoog en dan weer naar beneden. 'Ja tuurlijk prachtig' Zegt Nathana iets wat sarcastisch met een flauw lachje. 'En ruik eens, het ruikt nog gloed nieuw. Alsof ie net pas geboren is' Zegt Kelly Heel enthusiast. 'Kelly ik ga niet aan je doos ruiken' Zegt Nathana iets wat disgusted.
'Waarom niet het ruikt prima, ik heb het gisteren nog schoon gemaakt' Zegt Kelly wat teleurgesteld. 'Kelly ik mag je heus maar ik ga niet aan je doos snuiven sorry' Zegt Nathana nu nog iets meer disgusted en licht geirriteerd. 'Best Pietje wil jij dan aan mijn doos ruiken?' Ik draai me om naar Kelly die nu tegen mij praat. 'Nee dankje' Zeg ik tegen Kelly.
Op een gegeven moment loopt er een jongen langs 'Hey Nyaruko-senpai, Wil jij aan mijn doos ruiken?' Kelly draait zich naar de jongen die langs loopt. De jongen komt nu onze richting op 'Tuurlijk' De jongen leunt bij Kelly naar beneden en ruikt aan haar doos. Rare jongen deze en wie noemt zijn kind nou Nyaruko? 'Wow het ruikt net nieuw en ziet er goed uit Kelly' De jongen gaat langzaam en zachtjes met zijn vingers langs de rand van haar doos. 'Zacht en schoon ook'.
'Dankje Nyaruko. Zie was dat nou zo moeilijk' En ze kijkt mij en Nathana aan. Nathana en ik kijken elkaar aan en zuchten beide. 'Ja ja' Zeggen wij beide. Nyaruko loopt weg zwaait nog even en gaat dan het lokaal uit. 'Nyaruko zat aan mijn doos! Yes!' Nathana en ik kijken elkaar weer aan en zuchten nog dieper. 'Kelly nu klinkt het gewoon verkeerd' Zegt Nathana en ze wijst naar Kelly's doos. 'Doe het weg, de les begint zo' Onder tussen komt de leraar binnen en loopt naar Kelly en ons toe. 'Kelly zou je alsjeblieft je Ds terug in je Ds case willen doen' Kelly kijkt haar docent aan en knikt. Ze pakt haar doos en stopt haar Ds er terug in en stopt hem terug in haar tas.
En ze leefden nog lang en gelukkig.
JE LEEST
Kelly x ... serie
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje genaamd kelly en haar relatie met haar geliefden.