Kelly x Ei-chans

13 1 0
                                    

"Nathana!" Schreeuw ik naar Nathana als ik haar zie staan. Zodra ze zich omdraait gooi ik hem, Ei-chan go. "What the.. !" Nathana krijst het uit als het rauwe ei zich over haar hoofd verspreidt en langs haar gezicht naar beneden druipt. Ik loop naar haar toe en ik zeg "Ik wou gewoon even mijn ei bij je kwijt" Daarna ik loop ik weer verder. Ik reik weer in mijn tas en pak de volgende Ei-chan. Nu ga ik opzoek naar Pietje want ik wil ook graag mijn ei bij haar kwijt. Ik loop de hal door en ik zie Pietje daar op de vloer zitten. "Hey Pietje!" Ik sta klaar om mijn ei bij haar kwijt te raken zodra ze zich omdraait. Maar pietje draait niet, inplaats van omdraaien kijkt ze gewoon naar haar telefoon "Ik wil je ei niet Kelly. Je houdt je ei maar bij je, Nathana heeft me gewaarschuwd voor je" Zegt ze tegen mij. Teleurgesteld dat ik mijn ei niet bij haar kwijt mag draai ik me weer om. Ik loop getreurd de les in en stap naar de docent "Meneer mag ik mijn ei even bij u kwijt?". De docent knikt en neemt me mee naar de docenten kamer, hij neemt plaats in zijn stoel "Neem plaats" Zegt hij tegen mij wijzend naar de lege stoel tegenover hem aan de tafel.

"Vertel Kelly waar zit je mee?" Vraagt hij mij in een rustige stem. "Meneer ik wil gewoon erg graag even mijn ei bij iemand kwijt. Toen ik het bij Nathana deed gilde ze en werdt ze boos en toen ik het bij Pietje wou proberen stuurde ze me gewoon weg" Vertel ik hem met veel verdriet. Hij knikt en kijkt me aan "Kunt u er goed opletten?" Vraag ik hem als ik Ei-chan zijn kant uit rol. Ik sta op, knik naar mijn docent en verlaat de docenten kamer. Ik loop terug naar het lokaal, ik plof neer naast Pietje en ga bezig met mijn werk. "Wat was er?" Vraagt Pietje. Ik kijk haar kant op en antwoord "Ik moest even mijn ei bij hem kwijt". Pietje kijkt me raar aan maar gaat rustig weer verder met haar werk. "Waar is Nathana?" Vraag ik haar opmerkend dat Nathana niet aanwezig is in het lokaal. "Die is naar huis gegaan omdat IEMAND hier een ei over haar heen heeft gesmeten. Ik heb gewoon medelijden met haar" Zegt Pietje al zuchtend.

Ik zit in het lokaal een beetje voor me uit te kijken door het raam met Ei-chan in mijn hand. Er is nu nog maar een iemand bij wil ik mijn ei kwijt wil. Ik sta op en loop het lokaal uit naar de bovenste verdieping. Eenmaal daar open ik een raam en maak ik mezelf klaar voor de worp van de eeuw. Ik strek mijn arm een gooi Ei-chan zo hard als ik kan, direct nadat Ei-chan uit mijn hand vlieg pak ik mijn telefoon en stuur ik een berichtje.

"Wow wat is dat daar?! Is het een vogel, is het een vliegtuig nee dat is het niet, het is...." Flots, het ei komt tegen zijn hoofd en eigeel en eiwit druipt uit over zijn hoofd. "Au, alleee.." Zodra hij nog iets wil zeggen voelt hij een trilling in zijn broekzak, zijn telefoon. "Alle manneke wie is da" Zegt hij als hij zijn telefoon opent. Hij herkent direct dat het Kelly is een leest haar bericht 'Sorry, ik moest even mijn ei bij je kwijt' Met nog een emoji om haar zin te beëindigen.

Zodra ik weer beneden kom hoor ik een stem "Hey jongens ik ben er weer" Roept Nathana van verderop in de hal. Pietje loopt direct naar haar toe "Net op tijd voor de laatste twee uur" Zegt ze. Ze beginnen meteen bij te praten over alles wat Nathana heeft gemist. "Hey Nathana, kijk!" Nathana draait mijn richting op en Ei-chan vliegt uit mijn hand in een rechte lijn naar haar. Nathana bevriest meteen niet wetend wat te doen, Pietje aan de andere kant neemt direct actie. Pietje springt voor Nathana en vangt het ei voor haar "Pietje nee!" Schreeuwt Nathana meteen. "Ga m.. m.. maar verder z..onder mij.." Zegt Pietje als ze Nathana's arm beet pakt, die ze na een seconde of twee ook weer dramatisch los laat.


The end.

Kelly x ... serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu