"Sexy spiegeltje, Sexy spiegeltje aan de wand wie is het rijkste in het land" Vraagt de boze Nathana aan haar geliefde Sexy spiegel. "U bent het rijkste van het land uwe de boze Nathana. Mijn rijke vriendin, niemand is zo rijk als u dat bent" Tevreden kijkt de boze Nathana naar Sexy spiegel todat Docent het vogeltje naar binnen komt vliegen.
"Wat hoor ik nu!" Zegt de boze Nathana. "Wat is er uwe de boze Nathana?" Zegt Sexy spiegel tegen de boze Nathana. "Sexy spiegeltje, Sexy spiegeltje aan de wand heeft u het nog niet gehoort. SneeuwKelly is wakker geworden uit haar diepe slaap!" Schreeuwt de boze Nathana best wel hard tegen Sexy spiegel. "Maar dat kan toch niet uwe de boze Nathana! Ik dacht dat u haar in een hele best wel pittig diepe slaap had gebracht" De boze Nathana kijkt de spiegel aan en knikt verdrietig. "Ja dat dacht ik ook todat Docent het vogeltje mij anders heeft doen geloven" Sexy spiegel en de boze Nathana kijken elkaar aan. "Hier moeten we een stokje .. of nee, een appeltje voor steken".
"U ... uhm riep mij soort van?" Zegt Pietje jager tegen de boze Nathana. "Ja" Zegt de boze Nathana luid en duidelijk tegen Pietje jager. "Rustig zeg" Zegt Pietje jager terug. "Pardon. Ik heb een dienst van u nodig Pietje jager" Pietje jager kijkt de boze Nathana best wel ongeinteresseerd aan. "Wat nu weer" Zegt Pietje jager bijna zuchtend. "Ik wil dat jij SneeuwKelly deze appel voert!" Zegt de boze Nathana bijna kwaadaardig lachend.
Pietje jager gaat er op uit om SneeuwKelly opnieuw te vergiftigen met een appel die ze van de boze Nathana heeft gekregen. Na een tijdje arriveert Pietje jager op school en ze loopt het plein op. Pietje komt binnen aan de ene kant van de kamer en ziet aan de andere kant van de kamer... SneeuwKelly staan. Ze pakt de appel in haar ene hand en gaat stevig staan. Ze draait haar arm naar achteren en ze spant hem strak.
"Whoosh!" Pietje jager gooit de appel richting SneeuwKelly. "Pats!" De appel mist SneeuwKelly en land keihard tegen het hoofd van prins Nyaruko. "Eh, goed genoeg" Zegt Pietje jager schouder ophalend. Ze draait zich weer om en loopt langzaam weg met SneeuwKelly die haar achterna kijkt. "Wat was dat?" Zegt SneeuwKelly terwijl ze haar blik weer terug draait naar de bewusteloze prins Nyaruko. "Eindelijks rust, hij liet me maar niet met rust" Zegt SneeuwKelly zuchtend. Langzaam loopt ze weg de horizon tegemoet.
"Wat!" Schreeuwt de boze Nathana tegen Pietje jager. "Alles wat je moest doen was haar vergiftigen, hoe moeilijk kan dat zijn" Zegt de boze Nathana nog steeds pittig geirriteerd. "Eh" Reageert pietje jager. De boze Nathana zucht als ze zich van Pietje jager weg draait en zich nu naar haar spiegel keert. "Zucht, ik wacht wel tot ze me eindelijk terug betaalt. Blub zo moeilijk zou het niet moeten om een persoon in een eeuwige slaap te stoppen waarom moet dit mij altijd over komen" Fluisterd de boze Nathana tegen zichzelf en Sexy spiegel.
Pietje jager verlaat de boze Nathana's gigantische kasteel en gaat haar eigen weg. SneeuwKelly gaat hard aan het werk om geld te verdienen en de boze Nathana wacht dit keer geduldig tot dat ze haar geld terug krijgt.
The end..... ga ik in ieder geval van uit.
JE LEEST
Kelly x ... serie
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje genaamd kelly en haar relatie met haar geliefden.