Hallo mijn naam is kelly ik ben 17 jaar oud en ik woon in nederland. Ik heb al een lange tijd een crush op iets maar ik durf het datgene niet te vertellen. Ik heb eindelijk mijn moed verzameld en besloten morgen dat iets te vertellen wat ik voor hem voel.
'Hey deur-senpai bedankt dat je bent gekomen. Ik was al bang dat je niet zou komen na mijn briefje' Ik zie aan zijn blik dat dit serieus is. Ik ben blij dat hij serieus reageerde op mijn briefje. 'Ik heb je al een hele tijd wat willen zeggen maar ik heb nooit de moed gehad die ik nu heb. Deur-senpai ik hou van je. Ik heb altijd al van je gehouden en ik wil nu graag weten of je het zelfde voor mij voelt?' Hij kijkt me aan met een swoele verlijdelijke blik en ik ben helemaal verkocht. 'Dat is dus een ja?' Ik zie aan zijn gezicht dat hij het meent. Ik heb iets met deur-senpai nu. Wat zullen Nathana en Pietje jaloers zijn. 'Pietje, Nathana ik heb deur-senpai eindelijk verteld wat ik voor hem voel' Ik zie aan hun geschokte gezichten dat ze echt heel erg jaloers zijn. 'Hé Pietje moeten we het haar vertellen of laten we haar in haar waarde?' Ik zie dat Pietje en Nathana wat verluisteren ze zullen wel echt heel erg jaloers zijn. 'Ja laat maar zo ze zal alleen maar boos worden' Ze draaien zich om en kijken mij aan 'We zijn echt super blij voor je Kelly' Ik zie aan hun ongemakkelijke gezichten dat dit moeilijk is voor hun om te zeggen vanwege hun erge jaloesie.
'Goeie morgen deur-senpai, heb je me gemist. Ik kan niet geloven dat we elkaar zolang niet hebben kunnen zien' Ik zie aan zijn gezicht dat ook hij moeite had met onze lange tijd apart van elkaar. 'Deur-senpai we hebben nu al een maand en... uhm we hebben nog niet gekust' Ik breng mijn gezicht dichter naar dat zijne en ik voel dat hij langzaam dichter bij komt. Onze gezichten raken elkaar. Zijn gezicht voelt koud maar toch warm en zijn gezicht is stevig. 'Kelly wat ben je aan het doen?!' O nee iemand zag ons 'Ren deur-senpai niemand mag van ons af weten'
Samen vluchten Kelly en Deur-senpai de horizon te gemoet en ze leefden nog lang en gelukkig.
JE LEEST
Kelly x ... serie
FanficDit verhaal gaat over een meisje genaamd kelly en haar relatie met haar geliefden.