Kelly x Sleutel-senpai

25 2 3
                                    

"Daar gaan ze weer hoor, ze zijn echt continue samen. Het is niet te doen, zo irritant je hoort ze gewoon aankomen met zijn tweeen. Luidruchtig en continue samen. Je ziet ze gewoon nooit meer zonder de ander. Ze gaan tegenwoordig zelfs gewoon samen naar de wc. Schamen ze zich dan niet". Pietje heeft wel gelijk ze zijn echt continue samen het is bijna vervelend, ik bemoei me er meestal liever niet mee het gaat toch vaak vanzelf weer over maar het houdt niet op "Ik moet zeggen dat ik het dit keer helemaal met je eens ben Pietje". Ze kijkt mij aan en kijkt dan over haar schouder naar Kelly en haar nieuwe senpai "Ik ben blij dat je het met me eens bent Nathana, ookal ben je zelf ook wel eens iets te close met je eigen"

Wow, die zag ik niet aankomen. "Wow, wow ik ben echt niet zo erg" Ze kijkt mij een beetje raar aan. "Nathana je houd jouw senpai af en toe gewoon vast in je mond, is dat niet een beetje too close?" Oké, oké maar kom op. "Ik doe dat af en toe, hun zijn gewoon 24/7 samen dat is toch wel even anders Pietje" Ze kijkt me aan en knikt dan een beetje. "Klopt ik irriteer me niet zoveel aan jou en jouw senpai dan aan hun twee. Ik vergeef het jou nog omdat jullie niet continue samen zijn" Dankje. "Oh daar komen de tortel duifjes dan hoor" We kijken elkaar even aan en kijken dan weer richting Kelly.

Ik zie Pietje en Nathana naar mij kijken met een schuin gezicht, zouden ze weer eens jaloers zijn. "Hey jongens, hoe is het". Ze kijken elkaar aan alsof ze via hun gedachten overleggen wat ze gaan zeggen. "Het gaat" Zeggen ze beide in koor. Ik vind dat ze jaloers zijn wat ze ook doen of zeggen.

"Wat een lange les zeg, beetje saai" Ja wat kan die man praten zeg. "Hey Kelly had jij dat ene af dat moeten we wel hebben voor volgende week hé" Oja goed dat ze het nog even zei, anders was ik het straks vergeten. "Ik heb wel zin ik koffie wil iemand anders ook?" Hmm, ik heb eigenlijk ook wel wat zin in koffie zou ik meegaan? "Ja ik wil wel" Ze bekijkt me even van kop tot teen. "Doe je dan Sleutel-senpai wel even af, ik vind het een beetje vervelend" Ik kijk haar even aan en leg dan Sleutel-senpai op tafel vlakbij Nathana. "Als je even op hem zou willen passen"

Ik en Pietje kijken Kelly en Jessie beide aan met open mond "Als we dit geweten hadden" We moeten beide lachen. "Ja... helemaal. Hahaha" Ik pak Sleutel-senpai op en stop hem in mijn tas.

En ze leefden nog lang en gelukkig. XD


Please note that this story was made solely for the fun and that specific people aren't supposed to feel more than enjoyment of this.

Kelly x ... serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu