10 | Strange

909 106 33
                                    

" Jimin! Jin hyung!! Ireona!! Woi!! " Hoseok menepuk pipi Jimin dan Jin. Entah tiba tiba dorang berdua terus pengsan lepas nampak mereka( Hoseok ).

" Namjoon ah, kau bawa hyung kau pergi bilik rawatan. Aku dengan Jungkook angkat Jimin. Mari Jungkook, kita angkat si berat Park Jimin ni. Jangan kasitahu aku kutuk dia tau.. " sempat lagi Hoseok memberi amaran.

Jungkook hanya tersenyum kecil. Dia bertindak mengangkat badan Jimin merapati badannya dan memapahnya. Begitu juga Hoseok.

" Gwaenchanha, Hoseok. Kook boleh papah dia sorang sorang. Kau tolong lah Namjoon sana.. Kang jatuh dua beradik tu susah.. Jin tu berat juga even badannya sekurus lidi. " kata Jungkook sambil memandang Hoseok.

" Nae.. Aku duluan oh? Hati hati.. " akur Hoseok dan melepaskan genggamannya. Dia berlari menuju kearah Namjoon.

Jungkook menarik lengan Jimin ke lehernya dan tangan kirinya memegang pinggang Jimin. Kebetulan kepala Jimin mendongak keatas dan nasib Jungkook cekap memegang Jimin.

Jungkook memandang Jimin. Dari rambut kebiruan Jimin turun ke seluruh wajah putih Jimin. Mata Jungkook terhenti ke satu tempat yang telah menarik perhatiannya.

" Ipseul.. ( Lips ) "

***

Jimin membuka matanya namun pandangannya gelap. Jimin merasakan ada kain berwarna gelap menutup matanya.

" Aku kat mana ni? " soal Jimin. Dia cuba melangkah namun kepalanya seolah olah ditahan atau tepat sekali ditarik supaya tidak dapat kemana mana.

 Dia cuba melangkah namun kepalanya seolah olah ditahan atau tepat sekali ditarik supaya tidak dapat kemana mana

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jimin memegang kain dimatanya dan cuba membukanya namun tidak berjaya. Seolah olah diikat ketat dan diikat mati.

Jimin berundur ke belakang, tangannya masih memegang kain tersebut. Terasa kain tersebut panjang. Jimin berundur sehingga badannya terlanggar satu papan yang rata. Tidak bukan rata, terasa ada tombol papan tersebut.

" Pintu? " Jimin memegang tombol itu dan memulasnya namun tidak berjaya. Pintu itu terkunci !

" TOLONG BUKA PINTU NI!! KELUARKAN AKU! " jerit Jimin.

Jimin ah...

Park Jimin...

" Nugu? " soal Jimin.

" Keluarkan aku!! " jerit Jimin lagi.

Youre such a bastard, park jimin. Just wait what can I do on you, my dear friend. Tic toc.. Tic toc..

" WHO IS FUCKING ARE YOU!!?? SHOW YOURSELF, ASSHOLE! "

You cannot recognize my voice, Jimin? Its ok. Next time, we will meet face to face.. But first thing i want u see is...

[C] Crazy Psycho ||  btsWhere stories live. Discover now