5.

249 16 2
                                    

Fehérség mindenhol. Egy angyal közeledik felém. Megérinti a karomat és lágy hangon megszólalt.
-Szia. Én vagyok az őrangyalod, Gloria. Figyeltelek mindeddig és ezután is foglak. Egy kincs vagy a világnak és nem szeretném, hogy meghalj ilyen hamar. Visszaküldelek és őrizlek tovább Lauren.-édes, bársonyos hangja csillingelt a fülemben.
-Köszönöm Gloria!-ennyit tudtam mondani. És lezuhantam.

Klór és porszag mindenhol, fehér köpenyes alakok futkorásznak. Ki lehet találni hol vagyok, nem?! Nagyszerű! Ha kórházat mondtál nyertél egy millát! Na jó, nem!
Szemeimet kinyitottam. Nem volt nehéz. Hunter a kezemet fogta, míg Cam mellettem feküdt. Huntah a széken aludt, de megszorítottam a kezét és gyönyörű zöld szemei kipattantak.
-Lauren!-nagyon szorosan ölelt és a könnyei is potyogtak.
-Hunter!-mondtam és megcsókolt. Mióta vártam erre?
Puha ajkai tökéletes szinkronban voltak az enyéimmel. Azt akartam, hogy sohasem érjen véget. Érezni akartam..érezni akartam őt. A puha ajkait, lágy csókját. De mint mindennek ennek is vége lett. A drága Cam bátyám jóvoltából.
-Hugi! -szakított szét minket karjaival. Remek.-Te nagyom megilyesztettél engem!-mutatott magára. Olyan cuki amikor aggódik. De komolyan.
-Bocsi?!-nevettem. Ő csak egy fejrázással jutalmazott.
-Lau! Örölünk hogy jól vagy.-jöttek oda hozzám a többiek. Johnny még egy bocis bonbont is adott...khm ami félig üres volt.
-Taylor ette meg!-mutatott Johnny Taylorra. Taylor amolyan "mi van" Pillantást vetett Johnnyira.
-Nem haragszom Johnny! De tartozol nekem egy doboz bonbonnal!-nyújtottam rá a nyelvemet.
-De nekem nincs pénzem!-esett kétségbe. Én egy amolyan kérdő tekintettel néztem rá. Khm most komolyan beszél nekem ez a gyerek.
-Na jó, majd egyszer kapsz bonbont!-simogatta meg a fejem mint egy kutyának. Johnny ezt még visszakapod!! Fenyegetve néztem rá. Egyszer Hunter csatlakozott hozzánk.
-Johnny? Hogy mondjam szép szóval?-pislogott rá Hunter. Johnny azonnal el is húzott. Hmm...praktikus mód.
-Figyelj az a csók!-kezdtem.
-Nem, nem. Az a csók életem legjobb döntése volt. Amióta megláttalak téged...amolyan leírhatatlan érzés keringett bennem. Első pillantástól fogva beléd szerettem. És már most bánom hogy ennyi ideig titkoltam. Lauren. Azt szeretném kérdezni hogy lennél e a barátnőm?-omg! Nem hiszem el. Hunter Bryce Rowland megkérte ( nem a kezem😂😂) hanem hogy a barátnője legyek.
Próbáltam komoly lenni. De nem ment. Elnevettem magam és megcsókoltam.
-Ezek szerint meg van a válasz.-mosolygott.
-Honnan veszed?-vontam fel a szemöldököm.-Lehet más tetszik és nem te.-suttogtam a fülébe íncselkedően.
-Akkor mondd meg ki tetszik.
Csöndben maradtam. Mit mondjak erre? Hazudni nincs kedvem, igazat meg nem akarok mondani. Kettős válság. Felnevetett majd megcsókolt.
Egy idő után elfogyott a levegőnk. Kinyitottam a szememet és a fiúkat láttam vakukkal kattintgatni. Vetettem egy 'most komoly' pillantást rájuk.

Be Like A Cool Kids~Hunter RowlandTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang