Simt cum sangele incepe sa se incalzeasca rapid si sa pompeze in corpul meu cu viteza luminii, facand vizibile cateva venevpe gat si brate. Privirea mi se intuneca iar dintii mi se inclesteaza precum si pumnii la vederea "minunatei" panorame. Ma indrept spre ei in cel mai zgomotos si rapid mod, facand pasi apasati si siguri pe parchetul scartaietor.
-Vanessa! Murmur mai mult pe un ton apasat urmat de niste respiratii sacadate. Firava fiinta la auzirea vocii mele isi indreapta spinarea mai apoi privind inspre directia mea clar speriata si impacientata.
Pe cand barbatul de langa ea doar ma saluta pe un ton relaxat asezandu-se pe canapea mult mai comod de cat era inaintea intrarii mele vulcanice.
Ajung in dreptul canapelei de piele si il insfac pe "durul" din fata mea de gulerul tricoului ridicandu-l parca cu o mai mare nervozitate si forta ce cred ca s-a acumulat mai multa la vederea chipului sau.
-Ea este a mea. Doar a mea. O atingi si vei avea de a face cu mine in persoana.
-Ok prietene. Doar vorbeam si noi. Calmeaza-te.
-Ma voi calma cand nu iti voi mai simti prezenta in preajma sa. Inteles?
-Ok.. raspunde cu o oarecare urma de nesiguranta si frica in voce.
Il las si o trag pe Vanessa inspre usa trantind-o dupa ce iesim.
***
Deschid geamul din stanga mea pentru a-mi improspata caile resporatorii. Aerul rece de dimineata ma relaxeaza facandu-ma sa nu mai fiu asa incordat dupa scena anterioara.
Cu coada ochiului zaresc printesa mea pe scaunul de langa cu capul lipit de geam precum si corpul sau ce parea ca ar vrea sa scape din masina. Sper sa nu o fi speriat cu treaba de mai devreme dar nu puteam sa nu reactionez. James este un burlac ce schimba femeile mai ceva ca pe tricourile sale iar mai apoi le face sa sufere. Este foarte siret si nu voiam sa il las sa declanseze acea latura . Rad in mintea mea cand imi amintesc ca pana acum ceva timp, eram exact la fel si o voce interioara ma neindreptateste sa il judec insa eu m-am schimbat. Dean cel din trecut s-a schimbat. Nu mai e acelasi. A fost schimbat. De ea...
Ma trezesc di amintiri si meditatii amintindu-mi de micuta firava creatura de langa mine. In semn protectiv imi pozitionez mana pe piciorul sau, aceasta tremurand de emotie, banuiesc iar in cele din urma ofteaza zgomotos.
-Nu era nimic intre mine si el... spune mai mult soptind cu frica in glas parca de a ma enerva din nou. Slabe sanse. Pe ea nu m-as putea enerva in veci.
-Uite..hai sa lasam acel episod trecutului...
-Esti un porc! Raman o secunda surprins de raspunsul sau insa in cele din urma intreb destul de miscat.
-Poftim?
-Exact! Dupa o noapte impreuna dupa faptul ca am stat cu tine zi si noapte in acel spital nenorocit si dupa ce ti-am marturisit dragostea mea fata de tine, crezi ca as pleca cu un necunoscut tupeist?! Ei bine, Dean te inseli amarnic. Nu stiu cum faci tu dar eu nu sunt clar asa. Nu am fost nu sunt si nu voi fi! Doar pentru ca barbatii ne considera pe noi femeile inselatoare, scorpii si profitoare, asta nu ne poate amesteca pe toate la un loc si clar nu va face pe voi printii.
Raman uimit privind in fata nemiscat cu o oarecare frica de a-mi exprima parerea...insa... are dreptate. A argumentat foarte bine si m-a facut sa raman fara cuvinte fata de ea. Ma rusinez de cine sunt si ca un caine ce isi ia coada intre picioare si pleaca amenintat, oftez .
-Ahm...scuze...nu am vrut sa sune asa dar ... -o intrerup.
-Niciun cuvant. Ai mare dreptate... imi pare rau. Nu ar fi trebuit sa te sub-valutez.
Aceasta ridica privirea din pamant incercand sa se uite la mine cu o privire calda. Ii mangai umarul pozitionandu-mi mana stanga dupa gatul sau. Aceasta linistita se sprijina cu capul de mine atipind.
***
Parchez masina in fata casei avand frica de a parca in garaj deoarece ar fi putut fi plin de toate porcariile.
Opresc motorul si observ cum Vanessa se trezeste din cauza lipsei vibratiei motorului. O mangai iar aceasta incepe sa murmure cateva cuvinte incoerente. Se ridica dupa care coboara din masina urmata de mine.
CITEȘTI
Dominance || RO
RomansaDin colectia: "O inimă intr-o mie de bucati" volumul unu, "Dominance". A wattpad story by Hirra.E♡ > O dragoste fara limite sau reguli. Un barbat urmarit de trecutul sau stropit de sangele inimilor frante. O fata ce declanseaza in sufletul sau fo...