-Dean P.O.V.-
Când Vanessa din proprie dorinta imi strange mana, tremur involuntar.
Uneori ma gandesc daca si ea simte tot ceea ce simt eu pentru persoana sa.
Caracterul sau rebel dar timid, ochii sai intunecati dar stralucitori, sarcasmul sau ce reuseste sa ma enerveze mereu, inocenta sa dragalasa, imi provoaca frica de fiecare data cand o ating.
Toate astea...Ele sunt motivul si nu doar.Mereu am fost extrem de autoritar si inchis in mine, ridicand in slavi, frica de a ma expune sau de a lasa pe cineva sa intre in viata mea, pentru ca mai apoi sa ma raneasca...sa imi invarta cutitul in rana sentimentala provocata cu marsavie.
Totul a inceput de cand parintii mei au murit. Mereu ma gandesc...oare daca nu mi-ar fi fost asa frica...i-as fi salvat?Dintr-o data aud vocea Vanessei ce ma trezeste imediat din transa.
-Dean...Esti bine?intreaba aceasta avand frica sa nu ma deranjeze intrebarea sa.
-Oh? Da.. De ce nu as fi?intreb eu ironic sperand sa schimbe subiectul.
-Stai de 10 minute cu cheia in broasca usii si nici nu ai invartit-o.raspunde aceasta chicotind.
Ma simt rusinat de faptul ca nu ii pot spune singurei persoane iubite ceea ce imi macina sufletul fara sa imi lase moment de liniste.
Pana la urma deschid usa si ii fac semn sa intre. Vanessa imi zambeste iar in timp ce trece pragul usii imi mangaie gatul.
Aveam de gand sa mergem la etaj sa despachetam pentru ca mai apoi sa mergem pe plaja pentru o plimbare.
***
-E asa de calda apa! Incepe rada si sa ma stropeasca pe tricou.
-Nu! Acum imi voi lua revansa!strig eu cu un ton ironic ce o face sa rada mai tare.
Alerg spre ea dupa care o ridic in stil mireasa si o las in apa cu scopul de a o uda-o in intregime.
Vanessa nervoasa fuge spre mine stropindu-ma.Ma intorc si o prind de spate lipind-o de mine. Ma privea nedumerita dar si speriata. Adoram senzatia de a o stii aproape. Langa mine. Sa ii simt parfumul, sa ii simt pielea sa catifelata ca mai apoi sa ma pierd in ochii sai mari, caprui-aurii. Sa imi lipesc buzele cu foame de buzele sale moi dulci si carnoase. Sa o simt cum vrea mereu mai mult ajungand sa nu mai avem oxigen.
Despartindu-ne din sarutul nostru salbatic si romantic, ne privim profund in ochi.
Respiram sacadat si fiind la nu mai mult de 10 centimetri distanta, respiratiile noastre fierbinti se incruciseaza.
Era...perfect.
O iau in brate si o duc in casa.***
-Vanessa P.O.V.-
Bratele sale erau asa de puternice dar tandre in acelasi timp. Reuseam sa ii citesc dorinta de afectiune in ochi. Imi incrucisez bratele in jurul gatului sau rigid.
Acesta imi zambeste.***
*Alexys P.O.V.*
Cat dureaza sa ajunga...?ma plimb pe holul casei in asteptarea lui Dean.
Dupa cateva secunde se aude usa deschizandu-se.
Fug destul de bucuroasa spre usa si sar inspre persoana ce as fi sperat sa fie insa dau de doua corpuri.-Ce mama naibii e asta?!intreaba Dean.
-Ea ce cauta aici?ma revoltez eu deranjata.
-Nu..Ea ce cauta aici?isi arata dispretul, Vanessa.
Incerc sa nu ma alarmez. Nu am mai vorbit cu el de la...ei bine de cand literalmente m-am aruncat ultima data pe el. Ar fi putut sa faca orice cu acea...persoana.
Am tot dreptul sa fiu geloasa si sa imi apar ego-ul si reputatia.*Dean P.O.V.*
De ce a trebuit sa fiu aruncat din cer chiar intre doua femei extrem de invidioase si geloase cu care am avut sau am o legatura sentimentala...?
Sansele mele de a scapa viu de aici scad considerabil. E ca si cum ar trebui sa aleg intre bine si rau. Dar ce tot zic?! De ce as alege?!
Am ales-o deja pe Vanessa. As fi putut jura ca nu as fi avut dubii in fata unei situatii de acest gen dar se pare ca m-am inselat.Dar nici nu trebuie sa aleg. Pana la urma, Alexys este o colega. Mai mult ca sigur are un nou proiect si si-ar dori o parere. Probabil este urgent vazand ca nu a asteptat intoarcerea mea la vechea casa.
Sa vedem ce are de zis...dar nu mai intai de a o linisti pe Vanessa.Fara sa imi dau seama, ambele fiinte din camera ma fixeaza insistent parca asteptand sa fac o miscare.
Repet...cu ce am greşit?
CITEȘTI
Dominance || RO
RomansaDin colectia: "O inimă intr-o mie de bucati" volumul unu, "Dominance". A wattpad story by Hirra.E♡ > O dragoste fara limite sau reguli. Un barbat urmarit de trecutul sau stropit de sangele inimilor frante. O fata ce declanseaza in sufletul sau fo...