-Paydos!!!evet bugunluk bu kadar yeter gencler.
-ama bu haksizlik bay john.en guzel sahnede kestiniz.
-50 yasinda bir adam icin bu kadar saat calistirmak bile bir mucize Arya.emin ol bunu benim yasima gelince anlayacaksin...
-kendinize hakksizlik ediyorsunuz bay john.otuz yasinda gibisiniz.hatta yirmi.belkii biraz on dokuz.
-Aaaah Arya dalga gecmeyi birak ve evine gidio dinlenmene bak.biliyorsun buyuk güne hemen hemen bir ay kaldi.
-bir ay bes gun kaldi efendim.
-Aryaaa!!..
-peki peki gideyim ben en iyisi.gorusmek uzere.
-aryaa.kayip partnerinide ara yarin mutlaka gelsin.
-peki bay john.mutlaka ararim.
Fransa da bir Ekim ayi...
Sehire coken kahverenginimsi gri tonlarinda ki hava,ucusan sari sari yapraklar topragin asfaltla karisan mayhos bir kokusu insanlarin evlerine yetisme ugultulari...
Hayallrin kaleme alindigi sonrada kagida dokuldugu ve daha sonra da canlandirilan o dev hayal gemisinden disariya cikmisti arya.
Gercek haytin kaldirimlarindaydi.
Siyah yuksek taban botu,siyah dar pantolonu,gri kabani ve siyah sapkasiile "ben buradayim"dercesine emin adimlarla yuruyordu.eminlik mi?
Hayir.yakinindan bile gecmiyordu aslinda.sadece ayaklari onu hic bir gunu tartismasiz gecmeyen soguk evine goturuyordu.icinden ne kadarda gitmemek için ciglik da atsa goturuyordu ayaklari onu.
Zorlada olsa....
Her gun boyle hizli hizli gider, evine yaklasinca bir kaplumbaga misali adımlar atardi.hatta nahce kapisinin onunde durur ,iceriden gelen sesleri dinlerdi.eger evde hic ses seda yoksa birazda olsa rahat girerdi eve.ama tam tersiyse eger yarim saat kadar girip ; girmeyecegini düşünürdü .
Bu son bir seneden beri boyleydi.fakat arya alisik oladigindan bu durum ne onun ne de iki kiz kardeşinin hosuna gidiyordu.ne zaman bir Türkiye konusu acilsa hemen ardindan bir tartisma meydana geliyordu.annesi faransiz babası turk olan arya nin annesi haber ajansinda sipiker,babasida fransa da tekstil sektorunun bor numarası...su bir sene icinde isi bozuntuya ugradigi icin turkiye ye donmek istiyordu.anneside istemiyordu ve bu yuzden de evde bir sene den beri bitmek bilmeyen hir gur mevcuttu.gerci arya ve kardesleri maya ve liva da istemiyordu.bazen onlarda bu tartismanin ortasinda buluyorlardi kendilerini ister istemez.
Maya ve liva arkadaslari icin,annesi kariyeri için fransadan ayrilmak istemiyordu.arya da aylarca emek verdigi o oyunu sergilemek icin...
Nasil birakirdi ki aylarca hazirladigi oyunu..hem ne vardi turkiye de..ne gerek vardi gitmeye.aklina geldikce delirecekmis gibi oluyordu.ama bu kacinilmaz bir konuydu.ya fransa da kalip iflas edeceklerdi yada hayatı boyuca gitmedigi ve hoslanmadigi ulkeye gidip hayatini degistirecekti...
"Hayir hayir bu asla olmamali.Türklerle biz bir miyiz?"
Bu sirada odada tarrisan anne ve babasi cikti ve hala tarisiyorlardi
benimle gelen gercek ailemdir.yoksa
tek gidiyorum
Artik gercektende sacmaliyorsun nejat
Lydia neyin sacmaligi diyorsunya sen calismayi bilseydin bu durumda olmazdik.iflas ettiysek sadece senin aptalligin yuzuden ...beni rezil ettiginin de farkinda degilsin dimi?rezil oldugunu dusunuyorsun oyle mi
tabii kii eveet senin yuzunden haber sundugum kanalda haber olacagim sayende.
Ben seninle nasil yirmi yil ayni hayati ayni hayati ayni evi paylasmisim.evet dogru soyluyorsun aptalmisim.
Kes nejat!kes!kaliyor musun gidiyor musun?
Gidiyorum..benimle gelecek bir prenses var mi? maya?
Iii iiii babacigim gelmeyi o kadar cok isterdim ki biliyorsun bir arabam olsun cok istiyorum.
Bu muhtesem fikir buyukannen ve buyuk babandan cikmis olmali.peki!
Ya sen arya?
Baba ben gelemem.biliyorsun sahn....
Tamam sus.gelmeyeceksin anladim.liva?
Geliyorum babacigim.
Annesi liydia yogun bir saskinlik icinde :
Boyle anlastigimizi dusunmuyordum liva
ben anlasmada pes ettim kusura bakma anne senin kendi disiplin cemberinden cikmak bize biraz oyi gelecek..
Onceden hazirladigi icine sadece iki uc parca koydugu esyalrinive sir cantasini alarak babasinin elinden tuttu ve kapiyi bir daha acmamak uzre kapattilar.
Maya arya ve annesi lydia nin bogazlari bogazlari dugumlenmis bir sekilde oyle kala kaldilar.nejat bey ve liva turkiye yolcusuyken arya tam anlamiyla araftaydi...
Goruyorsunuz dimi kizlar babaniz iste tamda bu!!!sıkıştığı zaman kacan kocaman bor korkak.gitsin ozledigi memleketine sanki ne var orda?o degil de livayi da aldi.onuda muslumanlar gibi alistiracak.
Arya:
Neden o zaman kendi dininden biriyle evlenmedin?bu kadar sevmiyorsun muslumanlari...neden babamla evlendin?neden bizde rurkiye ye gitmek istemiyoruz ve muslumanlara karsi neden soguklugunuz var!?!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELECA
Teen FictionSormustun ya; senin gibi adamlar nasil sever diye bu yuregin kalemi sen sen eger "emre" dersin,emrin olur CEVABIM...