♡
Dah seminggu Neul tidak balik ke rumah itu mendatangkan rasa risau pada diri V & Jungkook.
Begitu juga dgn Bts walaupun mereka tiada kaitan langsung dgn masalah itu.
Masalah?
Mana datangnya masalah itu?
Okey, mari sini kalau korang nk tahu.
Jungkook telah memberitahu kepada mereka bahawa dia ternampak seorg namja di dalam kereta itu.
Kalau korang tk ingat kereta yg mana satu pergi flashback dekat Part 15.
Selepas Jungkook memberitahu akan hal itu dia memberitahu pula perasaannya dikala itu.
Dia memberitahu bahawa mungkin yg Neul telah pun curang dibelakangnya.
Tetapi ditepis kuat oleh V. Baginya tidak mungkin saengnya itu akan curang dibelakang Jungkook.
Lagipun Neul tidak mempunyai chingu namja kecuali Bts, sepupu sepapat mereka dan juga doktor peribadi keluarga mereka.
Doktor peribadi?
Ya, mereka mempunyai doktor peribadi iaitu Doktor Kim Jun Myeon atau nama yg dipanggil ialah Dr. Suho.
Dr. Suho?
Dr. Suho lah yg telah dibayar oleh keluarga mereka untuk dia dijadikan sebagai Doktor peribadi keluarga itu
V berulang alik daripada tadi kerana sedang memikirkan tentang adik kesayangannya itu.
Masa berjalan seperti biasa. Waktu cuti begini mengundangkan rasa kepada anak-ii muda untuk berlari keluar daripada rumah untuk menghayati alam sekitar diluar rumah mereka.
Saat mengganti minit dan minit mengganti jam.
Tepat pukul 3petang. Pintu rumah keluarga Kim terbuka.
Terlihatlah muka yg dinanti-nantikan oleh mereka.
Siapa yg dinantikan?
Mestilah adik kesayangan V iaitu Neul Ra.
Pantas V berlari kearah Neul lalu didakapnya tubuh adiknya itu.
Terasa seperti semua kerinduannya terlepas sebaik sahaja dia memeluk adiknya itu.
"Aegy-ah kenapa tk balik rumah?"soal V. Risau
Neul tidak menjawab soalan itu tetapi dia memberikan sebuah senyuman kearah oppa nya itu.
Dahi V automatik berkerut apabila dia memandang muka Neul.
'Bukan aegy dah tk cantik, sayang. Tapi muka aegy nampak pucat sangat.
Wait!!! What?? Pucat?'
♡
YOU ARE READING
[C]SMS ※ Jeongguk
Short Story+Bagaimana seorg namja dlm keadaan tidak rela meng'SMS' yeoja yg tidak dikenalinya.