20

231 30 0
                                    

"Sayang~"panggil Jungkook perlahan.

"Sejak bila panggil saya sayang ni?"soal Neul lalu meletakkan kepalanya di dada Jungkook.

"Tktahu. Tapi oppa rindukan chagi"kata Jungkook lalu mengusap perlahan ubun-ubun Neul.

"Saya di depan awak. Tapi awak masih lagi rindu saya?"soal Neul.

"I don't know. But, I really really miss you dear" ujar Jungkook perlahan.

Neul tersenyum nipis.

"Kalau saya tinggalkan awak, awak cari lain tak?"soal Neul membuatkan Jungkook tersentak.

"Chagiaa!?!! Apa yg chagi cakap ni? Tkde sesiapa pun boleh ambil tempat chagi dlm hati oppa!"kata Jungkook sedikit tegas.

"O-okay"balas Neul perlahan.

Jungkook memeluk pinggang Neul dgn kuat.

Kalau boleh, dia tidak akan lepaskan pelukan itu.

Rasa rindu terhadap Neul sungguh meninggi walaupun Neul berada dipelukkannya.

'Kenapa aku rasa rindu walaupun dia ada dgn aku?'
Desis Jungkook pelik.

Jungkook memusingkan tubuh Neul supaya Neul menghadapnya.

"Kenapa muka chagi pucat? Hrmm?"soal Jungkook lalu mengusap pipi Neul dgn lembut.

Neul hanya diam.Tidak tahu apa yg patut dibalasnya.

"Chagi tkkn tinggalkan oppa, kan?"soal Jungkook sambil merenung tepat di wajah Neul.

Neul yg tidak tahu hendak menjawab apa hanya menganggukkan kepalanya sahaja.

"Janji?"soal Jungkook.

"N-- nae"balas Neul agak tergagap.

'Mian oppa.

Chagi terpaksa.

Kalau boleh chagi pun tknk tinggalkan oppa.

Tapi, chagi tiada pilihan.

Mianhae Saranghae Jeon Jungkook'

[C]SMS ※ JeonggukWhere stories live. Discover now