♡
Jungkook memandang kearah tubuh NeulRa yang terbaring selama 1 tahun. Jungkook menghampiri tubuh itu dgn perlahan-lahan. Memandang sayu kearah Neul. Sungguh dia amat merindui kekasihnya itu.
Selama setahun, Jungkook hanya duduk disitu dan merenung kearah Neul. Merenung kearah yeoja itu dgn penuh kerinduan yang menebal.
"Bila Sayang saya ni nak sedar? Hrm?"
"Tahu tak Oppa rindukan Chagi?"
"Oppa rindukan senyuman Chagi."
"Oppa rindu nak peluk Chagi."
"Oppa rindu nak bergurau dgn Chagi."
"Oppa rindu dgn suara Chagi."
Jungkook tergelak kecil sebelum meneruskan kata-katanya.
"Oppa rindu nak kiss Chagi."
Jungkook mengusap lembut ubun-ubun Neul. Jungkook mencium lembut dahi Neul dgn penuh kasih sayang.
"Cepatlah sedar Sayang. Oppa akan tunggu Chagi sampailah Chagi sedar. Oppa janji. I miss you dear."
"Hrmm?? Hah, Oppa lupa nak cakap, esok Oppa akan pergi ke Tokyo. Nak pergi uruskan urusan pejabat. Kata Appa, Oppa kena uruskan Syarikat yang ada dekat sana. Hrmm, tapi Oppa rasa nak nangis laaa. Oppa kena pergi tinggalkan Chagi selama 2 minggu. Wuaaaaaaa😭😭. Chagi jangan nakal-nakal yea dekat sini masa Oppa takde. Hrm, Oppa balik dulu lah Chagi. Oppa kena kemas barang untuk flight esok. Lagipun flight esok pagi, pukul 8 pagi. Wuaaaaaaa... Rasa nak nangislah! I will miss you so much dear. Keep breathing, dear."
♡
Jungkook pov.
Aku memandang kearah Appa aku dgn senyuman hambar. Mummy dgn Daddy Neul pun ada. Aku terharu sbb diorang sudi terima aku sebagai namchin Neul. Mungkin lepas ni, sudi jadikan aku menantu diorang pulak. Ahakss.🌸
"Thanks Mummy sbb sudi datang."ujarku sambil mengukirkan senyuman.
"Eh, mestilah Mummy datang. Menantu Mummy nak pergi terbang jauh. Tinggalkan Mummy kat sini."ujar Mummy dgn muka sedihnya.
"Alololo, Mummy kan ada Daddy dgn Taehyung. Mummy taklah sunyi sangat. Lagipun Kook pergi 2 minggu je. Tak lama pun."pujukku.
"Yelah. Jangan pergi cari perempuan lain pulak. Kalau Mummy tahu, Mummy kerat-kerat badan Kook!"ujar Mummy memberi ugutan.
"Hah dengar tu! Kalau Eomma tahu tu, Eomma pun join Mummy kerat badan kamu!"ujar Eomma ku.
Ouh Eommaku! Sungguh kejam dikau...
"Yelah, Kook tak cari lain lah. Lagipun ada Neul aje dekat dalam hati Kook ni. Kook dah tadak perasaan dekat yeoja lain."ujarku dgn senyuman.
"Bagus tu."ujar Mummy dgn senyuman.
"Okeylah, Kook pergi dulu. Annyeong."ujarku sambil melambaikan tanganku.
"Annyeong!"ujar mereka semua serentak.
♡
Aku memandang kearah pemandangan dilangit sebelum memandang Seoul dgn perasaan sedih. Aku akan tinggalkan Seoul. Aku akan tinggalkan Eomma dgn Appa. Aku akan tinggalkan Mummy, Daddy dgn Taehyung.
Dan yang paling penting sekali aku akan tinggalkan Neul, Kim Neul Ra.
I will miss you dear. Really miss. Wait for me Chagia. Keep breathing for me dear. I will comeback and hug you badly. Annyeong Seoul. Annyeong Eomma, Appa, Daddy, Mummy and Taehyung. Annyeong too my princess, Kim Neul Ra.
♡
Hahahahahah!!! Sms dah habis guys!! Sorry sbb lambat update. I'm busy. Sorry kalau ending ni tak ikut cita rasa korang. Thanks sebab Vote cerita mengarut ni. Thanks jugak dekat silence readers sbb sudi baca walaupun korang tak Vote.
Thanks again guys!!! *bow*
YOU ARE READING
[C]SMS ※ Jeongguk
Short Story+Bagaimana seorg namja dlm keadaan tidak rela meng'SMS' yeoja yg tidak dikenalinya.