♡
"Sayanggg... Jgn la mrajuk lagi. Sian Oppa ni."ujar Jungkook sambil memeluk lengan Neul.
Neul menolak tangan Jungkook sambil mencebik.
"Ishh, tepi lah ! HUSBAND Neul nampak nanti."balas Neul lagi.
"Alaa sayang... Please, Oppa mana tahu yg Neul
belum kahwin."ujar Jungkook meminta simpati."Huh, pergi sana ! Neul benci Oppa ! Eiii !! Benci benci benci !"ujar Neul sambil menolak Jungkook jauh darinya.
Jungkook melepaskan tangan Neul dan menarik Neul supaya memandang dirinya.
♡
"Aihh awalnya kamu nak balik Kook ?"soal Mummy dgn riak sedih. Jungkook tergelak kecil.
"Alaa Mummy ni Kook tk jumpa lagi Omma dgn Appa. Yela keluar je dari airport terus datang sini. Sian Omma Appa Kook kat rmh tu ha."ujar Jungkook lalu memandang Neul yg sedang mendukung seorang bayi dan mengalas satu beg.
Neul berjalan kearah mereka. Sesampai Neul disitu lantas Jungkook mengukirkan sebuah senyuman yang manis.
Neul mencebik apabila melihat senyuman Jungkook.
'menyampah' getus hati Neul.
Neul menjeling Jungkook sebelum memandang kearah Mummynya.
"Nak pegi mana ni Sayang ?"soal Mummy sambil mengukirkan sebuah senyuman.
"Tu~~ Parents Nana dah datang."ujar Neul sambil menunjuk kearah pasangan suami isteri yg sedang menuju kearah mereka.
Terus sahaja Neul berlalu dari situ. Jungkook hanya mengukirkan senyuman manisnya.
♡
Neul Ra pov.
Aku memandang kearah langit yg sudah dihiasi dgn bintang bintang yg bercahaya. Aku tersenyum.
Tiba2 fikiranku terfikirkan Jungkook.
Aihh, sejak bila dia suka kiss org tak mintak permission ni ?
"Sayang..."
"em.."
"Pandanglah Oppa."
"Taknak !"
"Oppa mintak maaf. Mianhae..."ujar Jungkook sambil merenung mata Neul yg memandang kearah lain.
"em..."
Jungkook mengetap bibirnya. Geram dgn Neul yg seperti tidak mahu melayannya.
Pantas tangannya mengangkat dagu Neul dan menyatukan bibir mereka.
1 saat...
2 saat...
3 saat...
4 saat...
5 saat...
Dan Jungkook melepaskan bibir itu dgn senyuman yg terlakar dibibirnya.
"I miss you... so much damn."ujar Jungkook perlahan.
"miss this lips too..."sambungnya lalu mengucup lembut bibir itu lagi.
Kalini dgn perlahan Neul membalas ciuman hangat itu...
"Aishh my mind !!"aku bersuara apabila tersedar dari menungan tadi.
Tiba2 pipiku terasa hangat.
"Aishh jinjja.."
Aku tersenyum apabila teringatkan ciuman petang tadi.
'I miss you too, Jeon Jungkook...'
♡
YOU ARE READING
[C]SMS ※ Jeongguk
Short Story+Bagaimana seorg namja dlm keadaan tidak rela meng'SMS' yeoja yg tidak dikenalinya.