HARRYHO POHLED
„Jsi na mě naštvaný?" zeptám své alfy smutně, protože mi je špatně od čtyř piv, které jsem do sebe rychle nalil, abych spláchl odpornou Tomlinsonovu pachuť.
Nick mi si z mokrých vlasů stáhne ručník a probodne mě ledovýma očima, přičemž řekne: „Co myslíš, Harry?" Z hlasu jasně cítím, že na mě nahněvaný je, ale snaží se tvářit normálně.
„Zlobíš se," zamumlám rozhodnutě, jelikož vím, co vidím. Nick se nikdy neuměl moc přetvařovat a když má vztek, má vztek a s tím nic nenadělám, i kdybych se svlékl a nabídl své tělo. Dnes bych mu však mohl dovolit pouze nocleh na vlastní straně postele, abych to měl o něco málo blíž ke koupelně se záchodem. Utvrdil jsem se, že čtyři kousky piva nedávám.
„A divíš se mi?" vyjekne náhle, až nadskočím. „Byla to rodinná akce, všude byly i děti," vydechne frustrovaně, zatímco uklízí ručník do koupelny na sušák. „Dělal jsem před matkou první poslední, aby tě zase neshazovala, ale tobě to nebylo dost. Nikdy jsem si nemyslel, že tě najdu ožralého mezi starými alfami. Nebudu to nijak obcházek – zklamal jsi mě, Harry."
„Nechtěl jsem," zakňučím, ale není mi dovoleno říct víc, když Nick výhružně zvedne prst.
„Nic neříkej! Buď rád, že ti vůbec dovolím spát v téhle posteli, smrdíš."
Přeji si, abych se mohl omluvit, ale když mi zakázal mluvit, splním pouze jeho nevyřčené přání tím, že si sbalím peřinu s polštářem a odejdu se vyspat do pokoje pro hosty. Nick mě nezastaví, což vůbec není dobré, jelikož ke mně nikdy nebyl takto zlý.
* * *
Dva dny jsem si hledal všechny možné cesty, jen abych se vyhnul své alfě, která naštvaně přicházela každý den z práce déle a déle, přičemž o mě ani okem nezavadila. Přišel jsem si špatně, ale nebylo to nic podle toho, co se mi děje teď.
Na vysokou spolu přišel nový žák, což by nebylo tak divné, kdyby to nebyla omega Tomlinsonova kamaráda. Snědá omega si arogantně nakráčela do studovny na jediný předmět, který máme společný, a okamžitě si sedla ke mně se slovy: ,My už se přeci známe.ʻ Niall na nás zaraženě zíral, ale taktně držel pusu po dobu přítomnosti Zayna, jehož jméno jsme se dozvěděli záhy. Přítomnost tohoto kluka mě neskutečně vytáčela a stále vytáčí.
„Máš taky alfu?" zeptá se černovlasá omega náhle Nialla, abych řeč nestála. Přikryji si dlaní obličej, protože nechci vidět trýzněný výraz s blonďáčkově tváři.
„Jo," zafuní, když lže. Katie už dávno není jeho krásnou alfou, přestože se oba stále milují a věří v návrat k sobě.
„Nechápu, že jste se nechali pokousat, já bych do toho v životě nešel," vypráví nám Zayn zaujatě a hlavně sprostě. My se svým alfám oddali, nenechali jsme se pokousat jako od psa. „Jako jo, nechávat se ojet několikrát za den mi přijde fakt super a musí bejt skvělý to dělat oficiálně, aby na vás všichni nekoukali ve stylu: Čumte na tu kurvu! Každopádně se mi to tak docela i líbí. Když mě Liam – to je můj kluk – nasere, prostě vyrazím do baru a nechám se udělat jinou alfou, abych mu potom smrděl. Neumíte si ani představit, jak se potom snaží, aby ten smrad přebil tím svým – skoro bych si to teď s někým rozdal, abych měl divokej večer."
S Niallem sedíme, pusy otevřené a pokoušíme se vstřebat vše, co právě řekl. Jak se může omega takto chovat? Omega je přeci ztělesnění čistoty, krásy a cudného tajemství, které smí poznat pouze jediná alfa na světě.
„Včera jsem si to moc neužil, Liam šel zase za kámošem a když přišel, šukali jsme sotva půlhodiny a potom šel spát," povzdychne si utrápeně, ale myslím, že to vše bere naprosto vážně, což je opravdu ujetý. Niall se vedle mě červená a snaží se předstírat, že si pročítá poznámky z minulé přednášky, ale já vím, že zaujatě poslouchá, protože tohle naše životy neznaly.
„Škoda," odtuším nejistě.
„To mi povídej, připravoval jsem se na něj celej večer," odfrkne otráveně. Taky by mě otrávilo, kdybych uvařil, oblékl se a připravil romantické posezení k večeři. „Málem jsem si uřízl koule." Vybuchne smíchy nad vlastní poznámkou, až se na nás otočí všichni v doslechu a já se pokouším vypařit.
„Tvoje alfa chce, abys byl... Ehm..." Niall položí nervózně otázku tím nejtišším hlasem, který dokáže lidské ucho zachytit.
„Nevím, ale já si tak přijdu líp a vyžaduji to i od něj. Člověk si pak může hrát o něco víc."
„Aha."
„A co máte vy? Nějaký doplňky, úpravy...?" zeptá se Zayn, čímž mě uvede do neskutečně nepříjemné situace. Jediný můj pohlavní styk s něčím speciálním byl, když jsem pil svůj drink, přičemž se mi několik kapek vylilo na hruď a Nick je slíbal.
„Nejlepší je to ve vaně," svěří se tiše Niall. Vyvalím na něj oči – proč mi to nikdy neřekl?
„Jo, tak to je skvělý," přisvědčí Zayn šťastně, že si konečně má s kým promluvit o věcech, které mu přijdou důležité. „Nebo když se vozíš..."
Neposlouchám jejich sprostý rozhovor, raději se soustředím na profesora, který pomalu vstupuje do třídy, dokud se Zayn nezeptá přímo mě. „Jak to máš nejradši?"
„Normálně," zamumlám.
„Tím myslíš základních pět poloh nebo to, že ležíš na zádech, div nespíš, a tvoje alfa rutinně pohybuje pánví sem a tam?"
„My se milujeme, nepotřebujeme nějaký zvláštní fyzický kontakt, abychom si to dokazovali. Jsem se svojí alfou moc spokojený."
„Jsi v nejlepším věku, chlape, musíš si užívat!" řekne motivačně, naštěstí jej zadrží profesor, který začne hodinu o několik minut dřív. V duchu mu děkuji.
Prvních patnáct minut jsem si odpočinul, ale následně psychologie Zayna pravděpodobně začala nudit, takže mi pokládal další intimní otázky, na které jsem nechtěl odpovídat.
„Ale, Harry, vždyť jsi taky spal s Tomlinsonem, takže jsme skoro kámoši a můžeme si říct všechno." Šťouchá do mě loktem, aby upoutal moji pozornost.
„Nespal jsem s ním," zavrčím skrze zuby, zatímco si opisuji několik slov z prezentace.
„V té uličce to tak nevypadalo," utrousí v tónu, že on ví své. Naštěstí neví o incidentu, který se mezi nám stal, když jsem si jel vyzvednout auto. Znovu mě začíná píchat na hrudi. „Jestli sis neužil, když jsi měl možnost, udělal jsi osudovou chybu, Tomlinson to umí líp než kdo jiný a má i relativně výdrž. No tak, Harry, jsi hrozná stydlivka, jestli neumíš ani říct, co ti dělá dobře."
„Nemluv o Tomlinsonovi, prosím!"
„Ale proč? On tě nechtěl?"
„Já nestojím o něj, je pro mě moc pod úrovní," použiji své společenské postavení, kterého se obvykle bráním.
„Až ho do tebe strčí tak hluboko, že zapomeneš vlastní jméno, vypustíš i nějakou úroveň," prozradí mi.
„Přestaň!" okřiknu jej, neberu ohledy na třídu. Díky jeho hloupým řečem se mi vrací vzpomínka na znásilnění a přemítám, jestli budu dřív zvracet nebo uteču s pláčem. Nakonec vyhrává druhá varianta a já nechávám za zády udivenou třídu i profesora, když vybíhám z učebny.
Jako poslední zaslechnu Zaynova šokovaná slova k Niallovi. „Opravdu ti neříkal nic o tom, že spal s Louisem Tomlinsonem? Protože se chová přesně, jakoby s ním něco měl."
1154 slov
ČTEŠ
Alfa A/B/O
FanfictionDokonalá alfa nebo alfa, která má chuť žít? Harry, omega, se ocitne uprostřed těchto dvou světů a bude si muset vybrat.