Kapitola 18

1.6K 123 11
                                    

Veselé Vánoce a bohatého Ježíška!


LOUISŮV POHLED

„Myslíš, že mám dneska šanci?" zeptá se zamyšleně Vasim a už po sté si projede tmavé vlasy prsty, zatímco druhou ruku stále drží na svém rozkroku. Provokuje mě celý večer s několika zoufalými prosbami, abych si jej vzal, a neustále se osahává, aby mi přišel přitažlivější. Nemám ani pomyšlení na jeho tělo, které už posloužilo tolika alfám, včetně mě.

„Nějaká alfa si tě určitě adoptuje a ty se z postele nehneš," ujistím ho s určitou ironií v hlase. Nikdo by nechtěl Malikovic omegu – nechápu Liama, který je jimi přímo posedlý.

„Kéž by!" zamumlá překvapivě vážně. „Postel zrovna nemusím, je to na mě příliš slušňácký, ale kdybys mi dovolil použít zadní sedačky..."

„Ani omylem!" vyhrknu přehnaně rychle, takže se Vasim tiše zachichotá, což se mu moc nepodobá – obvykle se totiž vyznačuje hurónským smíchem za každou cenu. Dnes se chová divně.

„Kdybys mě chtěl, nebránil bych se ani posteli."

„Běž si radši hledat nějakou starou alfu a mně dej pokoj. Stačí, že jsi to tak podělal s těmi lístky," zavrčím podrážděně.

Ten idiot nakecal Stylesovi a Horanovi, že pro ně mám lístky na koncert Bloody Horses, a já jim nechtěl později říkat, že je to všechno nesmysl. Musel jsem dojet do klubu, překecat Jacka a dát mu Vasima, aby mi dal lístky, jenže to taky nebyla zadarmo. Ještě téhož dne, co Vasim přinesl lístky a smrděl po Jackovi, jsem si ho musel vzít já a přebít ten smrad. Jednou jsem se málem poblil.

„Mluvil jsi o tom Stylesovi celou věčnost, chtěl jsem ti pomoct." Nevinně pokrčí rameny. „Hele, tamhle jsou!"

Ve zpětném zrcátku zahlédnu vysmátého Zayna, nervózního Harryho, okouzleného Nialla a dívku, alfu, která vede Horana za ruku. Od posledního setkání s matkou se mi stále vměšuje do mysli, že je Horan můj nevlastní bratr, kterého musím mít rád, ale to se nikdy nestane.

„Zee!" vyjekne vesele Vasim a políbí svého bratra na tvář, když Zayn otevře přední dveře a vrhne se na něj. Chvíli se přistihnu, že se na ně dívám a znovu se sám divím, jak moc si jsou podobní. Harry je však nejvíce zajímavý člověk ve velkém, sedmi-sedadlovém autě.

„Ahoj," zamumlá brunet a usměje se. Celý den náhle dostane letmý barevný nádech.

* * *

Jack nás provede celým klubem a usadí v soukromé části klubu, kde už je narváno nadrženými alfami a promiskuitními omegami, kterým Niall s Harrym pouze nevěřícně přihlížejí. Několikrát jsme jim opakovali, že nesmí nikdo nic říct. Dušovali se, že budou držet jazyk za zuby, ale teď o tom poměrně pochybuji.

Harry drží Horanovu ruku tak pevně, že se obávám o kosti v blonďákově dlani, a uhýbá dotěrným prstům jedné z alf, které se ho pokouší pohladit po tváři. Kdyby se Styles přitulil k ruce cizince, přijal by žádost na sex – nepsané pravidlo.

„Nesahej na něj, Chrisi!" sykne nebezpečně Vasim a slizký pařát odrazí. Malikovic omegy se nikdy nebály slabých alf.

„Nevnucuj se, všichni už tě vyzkoušeli!" zavrčí cizí alfa a s posledním pohledem na Harry, který přišel se mnou, mizí v davu.

„Harry, pojď ke mně." Pokynu chlapci, jenž náhle velice poslušně poslechne a přitiskne s k mému boku, kde si ho ještě přidržuji.

„Skupina začne hrát za chvíli, uvidíme se pak," oznámí nám spěšně Vasim a ještě při poslední úpravě si rozepne další z knoflíčků košile, takže má hruď téměř celou odhalenou. Zayn se vzápětí trhne s ním a Horan s Katie, která mě zatím nepřesvědčila, že je pořádná alfa, mizí u baru, takže zůstanu jenom já a roztřesená Stylesova omega.

Alfa A/B/OKde žijí příběhy. Začni objevovat