NIALLŮV POHLED
Ještě jednou si přitáhnu Katie blíž, abych mohl prohloubit polibek, a skousnu jemně spodní ret své překrásné alfy. Nejraději bych ji svlékl a po tolika dlouhých týdnech s ní měl opět knot, ale vím, že něco podobného si nemohu dovolit. Katie by z mého počinu měla problémy, i když bych byl já ten, který si ji vzal.
„Miluju tě!" zašeptám tiše do jejích plných rtů, které se chvějí. Miluji způsob, jakým se červená, kdykoliv jí to řeknu. Je omámená jako omega.
„Nechci už být bez tebe. Jsem doma tak sama, když ty tam nejsi," vydechne plačtivě a snaží se přede mnou být silná, ale já poznám, když se jí chce plakat.
„Brzy budeme opět spolu, promluvím s tatínkem."
„Ni, já vím, že ve svého otce věříš, ale on zapříčinil, že spolu nemůžeme být, to on šel za Stylesovými." Těžko se mi poslouchají tato obvinění, má však pravdu, ale otec o mě měl jenom strach. Mezi prsty si propletu Katiiny hnědé vlasy a zoufale sklopím zrak, nemám odvahu odporovat.
„Katie, neměli jsme peníze, prostě si myslel, že mě líp zabezpečí. Pochop, že jsem jeho jediné dítě. Taky bys chtěla, aby se tvé dítě nemuselo stresovat kvůli penězům," poznamenám, na což ona pouze přikývne. Je tak maličká oproti mně.
„Já vím, ale poslední dobou se obávám, že nikdy nebudu mít dost peněz, abych si tě mohla zase vzít. Tvůj otec neustále zvyšuje požadavky a když jsem ho potkala, měla jsem pocit, že ho štve i jen má přítomnost. A ta jeho nová rodina," vydechne. „Je to teď i tvoje rodina, vím, ale ty omegy jsou strašně nepříjemné. Potkala jsem jednu v knihovně a ona vůbec nebrala ohledy na to, že jsem alfa, a začala si se mnou povídat o blbostech, ale tak oraženou omegu jsi v životě neviděl."
„Myslím, že viděl," přiznám zamyšleně a pobaveně, ona určitě ještě nezná Zayna.
„Ano?"
„Jo, Zayna. Je absolutně v pohodě, ať se děje cokoliv. Není označený a žije s alfou, ale ani to mu nedělá starosti, že by neměl s jinými alfami být nebo s nimi spát," řeknu rychle Katie, která jen nevěřícně vyvalí oči.
„Tomu nevěřím!"
„Můžu ti ho ukázat, ale musíš mi slíbit, že jen já budu vždy tvoje dokonalá omega," zašvitořím, přičemž škemrám o další polibek. Rty se letmě dotýkám Katiiných tváří, zajíždím až do koutku rtů, ale brunetka mě jen probodává vážným pohledem, který hraje.
„To se rozhodnu, až ho uvidím," zamumlá nebezpečně. Rty zkroutím do úsměvu – vím, že nemluví pravdu. „Zatím si ale budu muset vystačit s tebou, ty moje ubohá omego."
„Jo tak ubohá omega," vydechnu teatrálně a vytáhnu si Katie do náruče. Tiše vyjekne, ale nebrání se, což mi usnadňuje manipulaci. „Mohla by si ubohá omega nějak vylepšit reputaci? Třeba si chviličku zahrát na alfu..."
„Víš, že to nejde," zaskuhrá rozmrzele, já však nezpomaluji. S Katie v náruči si sedám na dřevěnou lavičku nedaleko města a chladnými dlaněmi zajíždím pod Katiinu slabou podzimní bundu, kde se vyvaruji ještě pleteného svetříku a košile, kterou nosila ještě na střední.
„Měla bys Zaynovi poděkovat, až ho potkáš. Některé jeho rady z úžasného života stojí za pozornost."
ZAYNŮVPOHLED
„Kurva, Maliku!" zařve Liam a rozzuřeně mládí do zamčeným dveří koupelny. Modlím se ke všem svatým, aby nepovolily a nevpustily toho idiota dovnitř. „Odemkni, hned!"
ČTEŠ
Alfa A/B/O
FanfictionDokonalá alfa nebo alfa, která má chuť žít? Harry, omega, se ocitne uprostřed těchto dvou světů a bude si muset vybrat.