POHLED JAMESE EDGARA HORANA
„James Edgar Horan," představím se ihned poté, co stisknu zvonek a ozve se hlas služebné, omegy, v Stylesově sídle. Přijde mi zbytečné ohlašovat se, když jsem si schůzku s hlavními alfami sjednal již telefonicky odpoledne a v podstatě jdu k přátelům.
Známou cestou dojdu ke kolosálnímu domu a i bez služebné zamířím do bohatě zdobeného salónku přeplněného obrazy, podobiznami všech Stylesů, kteří snad kdy existovali. Uprostřed místnosti sedí Caitlin, krásná alfa s velice svéráznými názory, a nad hořícím krbem se sklání Arthur, můj přítel ještě z dob mládí a také alfa.
„Edgare, ráda tě vidím," prohlásí Caitlin a věnuje mi jeden ze svých strhujících úsměvů. Nemohu odolat a mírné zkřivení rtů jí oplatím, přestože pouze výjimečně.
„Edgare, starý brachu, už několik dlouhých týdnů jsem tě neviděl," poznamená Arthur a já přikývnu. Netoužil jsem po návštěvě, když se mi rozhodli nastěhovat nějakou prašivou omegu do domu i s jejími parchanty. Samotný fakt, že má těch dětí snad deset s třemi různými alfami a přitom byla označena jen jednou, z ní dělá poběhlici prvního stupně. Osobně bych si o ni neopřel ani svůj starý deštník, natož abych s ní sdílel lože.
„Potřebuji si promluvit," začnu hned odměřeně, abych se s nimi zbytečně nezamotával do nostalgických blbostí a následně by má slova ztratila váhu.
„Prosím." Arthur mě pochopí okamžitě a nasadí svůj obchodnický výraz, jenž mi plně vyhovuje, a pokyne ke křeslu, abych se usadil. Poslechnu jej.
„Žádám vás jako alfa a otec, zrušte mates u mého syna," řeknu více méně nezaujatě, ale oni tak klidní nejsou.
„Ale, Edgare," spustí Caitlin, já ji však znovu utiším.
„Katie Jade Horan Alton neplní povinnosti vůči své omeze, proto chci pro svého syna lepší alfu a život."
„Edgare, takhle jednoduše to nejde!" vyhrkne Arthur a položí své zmatené ženě dlaň na rameno. „Nemůžeme jen tak lusknout prsty a tvá omega náhle bude mít pohádkový zámek a alfu, zvlášť ne v téhle době. Táhnou sem omegy ze všech koutů Walesu, protože Raven zemřel. Tvá omega by měla být ráda, že nějakou alfu vůbec má."
Toto mě dostává: Tvá omega by měla být ráda, že nějakou alfu vůbec má. Mám největší chuť se zvednout a i přes naše postavení a věk se na něj vrhnout, aby mu jednou provždy došlo, že můj kluk není jenom obyčejná omega.
„Je nejlepší omega v této komunitě a vy oba víte, že měl mít osud úplně jiný!" Kontroluji svůj hlas, ale sám slyším, jak se chvěje a chce explodovat. Nikdo mi nic neřekne, takže pokračuji: „Když nedostal vašeho syna jako alfu, bude mít podobně dobrou a ne Altonovic alfu, které nemá na nic! Jestli vám přijde nezákonné, že chci zrušit jejich pouto, tak byste asi měli vědět, že platím jejich účty a alfa si ode mě dobrovolně vzala poměrně slušný obnos peněz, o čemž Niall samozřejmě neví, protože on by si je ode mě nevzal, on má úroveň."
„Porušuješ tedy zákon také a žádáš nás, aby byla potrestána jiná alfa?"
„Nejvíce bude potrestaný můj syn, protože jako správná omega je odevzdán své alfě, ale já tento vztah nemíním respektovat. Jestli pouto nezrušíte vy, můj syn bude bydlet se mnou," vyřknu podmínku. K mému překvapení nejsou osobně výhradně proti, ale snaží se dodržovat zákony tak, jak musejí.
„Z jakého důvodu jsi tedy porušil zákon ty, když chceš pouto svého syna přerušit?" zeptá se mě prozíravě Caitlin.
„Nechtěl jsem, aby můj syn strádal. Dle několika vět, které mi Niall velice opatrně prozradil, jsem pochopil, že jim finance nestačí už ani na jídlo." Caitlin zalapá po dechu a soucitně ke mně natáhne paži. Můj nátlak se začíná vyplácet. „Můj chlapec je sice omega, ale je moje, a proto nedovolím, aby byl poznamenám touto bezohlednou alfou po zbytek života. Pokud toto není důvod k porušení zákona, tak mi udělte pokutu, ale dostaňte odtamtud mého syna."
„Je to složité," sykne stále ještě racionálně uvažující Arthur. Neoblomnost připisuji k jeho hlavním světlým stránkám, ale dnes bych potřeboval trochu soucitu od Caitlin, přestože se chovám podobně a vím to.
„Arthure," oslovím přímo muže naproti sobě v dobře padnoucím obleku s kravatou a po celodenním shonu s mírně rozcuchanými vlasy, „kdyby byla Helene živá, klečela by ti u nohou a prosila tě, abys její dítě od té alfy dostal," zalžu, protože – klid její památce – moje mrtvá omega měla také svoji úroveň a nikdy by si před nikoho neklekla, ale já potřebuji na Stylesovi páku.
Caitlin se sveze jediná slza po tváři a rozhodně se na Arthura zadívá. Nemusejí mluvit, aby věděli, co si druhý myslí – já s Helen jsme se také dokázali shodnout i beze slov.
„Arthure, jestli ti to pomůže v rozhodování, kleknu si před tebe i já sám," navrhnu naprosto nereálnou událost, jelikož vím, že by to po mně nikdy nechtěli, ale udělá to na ně dojem.
„Já ti věřím, Edgare," ujistí mě spěšně Arthur a s posledním pohledem na svoji ženu mi řekne: „a zajistím to. Hned zítra si nechám předvolat Katie Alton a vše s ní proberu, poté udělám závěr. Věřím, že jestli jsi nám říkal pravdu, tvůj syn bude brzy volný."
„Děkuju."
„Ještě neděkuj, zatím jsem závěr nevyvodil a za tuto službičku budu chtít i já něco od tebe," prohlásí Arthur vážně a mně zatrne. Ne! „Přestaneš dělat potíže s Julie Annou a jejími dětmi."
„Nechci tu špínu ve svém domě," zavrčím, přestože nechci vyvolat napjatou situaci, aby si moji prosbu nerozmysleli.
„Edgare, já vím, že ti Helene nenahradí, ale mohla by aspoň trochu zaplnit tvoji samotu," namítne Caitlin, za což si zaslouží veliké mínus.
„Budu mít v domě svého syna, budu v dobré společnosti."
„Stane se tvojí omegou, budeš si moct zpříjemnit večery." Arthur na mě spiklenecky mrkne a já hned pochopím, že nyní se z něj stal už opět můj přítel.
„Bude mi padesát," připomenu jim oběma, což by mělo značit, že na sex už chuť rozhodně tolik nemám, abych si kvůli tomu bral domu cizí omegu.
Naše spontánní klábosení nás zavede do různých končin diskusí, ale vždy se nějakým způsobem dokážeme vrátit k budoucí paní Horanové, která za čtyři dny dorazí i se svými dětmi. Je mi položeno několik otázek, jak vyřeším prostor ve svém domě pro tolik lidí, ale to mě vůbec nezajímá. Po jejich příjezdu chci mít v domě jenom uklizeno, uvařeno, ticho, pracovnu, ložnici, vlastní koupelnu a Niallův prostorný pokoj, ve kterém se bude mé jediné dítě cítit dobře. Je to pokoj, ve kterém vyrůstal a od nějž se bude odvíjet i jeho budoucnost. Hodlám najít svému synovi skvělou alfu s vychováním, stejnou jako jsem já, protože Niall se stal dokonalou kopií Helene.
Samozřejmě, že mě zamrzelo, když se mi narodila omega, přestože syn, ale dokázal jsem se nad to povznést. Vrátil jsem se k Helene a společně jsme začali pracovat na dokonalé omeze pro mocnou alfu. Niall byl velice učenlivé a chápavé dítě, takže jsme neměli žádné problémy s výukou stolování, tance, konverzace, etikety a ve škole vše dodnes zvládá na výbornou. Nikdy jsem svému synovi neudělil žádný fyzický trest a říkal jsem, že je velice inteligentní, krásný a děkoval jsem mu, když mi například pomohl v kanceláři, protože jsem věděl, že se díky těmto detailům stane osobností a bude mít úroveň. Po Helenině smrti jsem se do výuky opřel ještě mohutněji, což také neslo ovoce a stále nese, ale pro špatnou alfu.
Můj syn byl vychovám, aby stál po boku Nicka Andrewa Stylese, ne Katie Jade Horan Alton.
1221 slov
Speciální čast!
Občas se budou v tomto příběhu objevovat části z pohledu jiných lidí než Harryho a Louise, aby jste měli děj kompletní, protože vše do sebe časem krásně zapadne.PS: Přeji hodně štěstí do nového školního roku! ♥
ČTEŠ
Alfa A/B/O
FanficDokonalá alfa nebo alfa, která má chuť žít? Harry, omega, se ocitne uprostřed těchto dvou světů a bude si muset vybrat.