Multimedya: Alex
Bölüm Şarkısı: Selena Gomez - Hands To Myself
Keyifli Okumalar :)**
Bu günde diğer günlerimin aynısıydı. Her günüm doğduğumdan beri aynıydı. Aile baskısı. Varlıklı bir ailem var ve ben bu durumdan aşırı derecede nefret ediyorum. Keşke benimde Rose gibi maddi durumu normal olan bir ailem olsaydı.
Ben Carl. 18 yaşına girmeyi bekleyen zenginlikte boğulan ilgisizlikten ölen bir kızım. İçinizden bu kız daha ne istiyor dediğinizi duyar gibiyim. Aile baskısı altında sizde olsanız beni anlarsınız. Annem ve babamın yüksek sesleri üzerine hızlı adımlarla salona indim.
"Mike o daha çok küçük. Saçmalama istersen."
"Hanna asıl sen saçmalama. Gören de evlendiriyoruz sanacak. "
"Anne baba ne oluyor lütfen anlatın?"
"Kızım senin iyiliğin için Londra'ya gitmen gerek."
"Neden baba? "
"Eğitim için kızım."
"Tamam baba giderim Londra'ya. Şimdi odama
çıkıyorum.
Odama gittiğimde kahkaha atmamak için kendimi zor tutuyordum. Sonunda şu iğrenç aileden kurtuluyorum. Bekle beni Londra.
**
"Kızım seni çok özleyeceğiz. Bir durum olursa mutlaka ara. Seni seviyoruz iyi uçuşlar."
Annem ve babama samimi olmayan bir gülüş yolladım ve hızlı adımlarımla uçağıma girdim. Hayallerim gerçek oluyordu.Koltuğum cam kenarında değildi ve bu beni çok üzdü. Cam kenarında oturmassam midem bulanıyordu ve kusuyordum.Cam kemlarımda esmer,yakışıklı bir çocuk oturuyordu.
"Bakar mısın? Ben ortada oturunca kusuyorum da yer değişsek olur mu?"
"Hayır."
"İyi sen bilirsin. Kusarsam üstün kirlenir."
Çocuk derinden bir nefes verdi ve koltuktan kalktı. Gülümseyerek oturdum ve bulutları izlemeye başladım.
**
"Hanımefendi uçak inişe geçti uyanır mısınız?"
Gözlerimi açtım ve etrafa bakındım. Herkes kendine çeki düzen vermişti ve inmeyi bekliyordu. Yerimden kalktım ve tuvalete gitmeye çalıştım. Sadece çalıştım. Çünkü uçak iniş yapıyordu ve sallanıyordu. Kendimi yanımda oturan çocuğun üstünde buldum.Çocuğun gözleri aşırı derecede güzeldi. Aslında çocuk tamamen güzeldi.
"Üstümden kalksan artık diyorum."
Özür dileyerek kalktım ve koltuğuma oturdum.10 dakika sonra uçaktan indim. Sonunda Londra'ya kavuşmuştum. Londra sokaklarında taksi ararken aklımda olan tek şey o ela gözlerdi.
**
Merhaba arkadaşlar. İlk bölüm ile karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz. Yeni bölümde görüşmek üzere hoşçakalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nothing |z.m|
FanfictionOnu seviyordum ve onun beni sevmesi benim için önemli değildi.