Chapter 5

35 5 0
                                    

Multimedya: Alex
Bölüm Şarkısı: Sezen Aksu- Gidiyorum
İyi Okumalar :))
**
Son 2 haftadır hayatım ciddi anlamda çok değişti. Büyük bir mallık yapıp ailem ile olan bütün ilişkilerimi kestim. Kesmemem gerekiyordu ama lanet olsun ki bunu yaptım. Sonra Alex ile baya yakın arkadaş olduk. O beni arkadaş olarak görüyor olabilir ama ben onu arkadaş olarak görmediğimi biliyorum. Arkadaşımın sevgilisine karşı bu duyguları hissetmem bazen beni üzüyor ve kendimi sürtük olarak görüyorum.
"Carl hadi gel."
Alex'in seslenmesiyle kendime geldim ve birlikte kantine girdik. Okulda sadece Alex ve Selena ile takılıyorum ama ikisi ile aynı anda birlikte olamıyorum. Aralarında kötü bir şey geçtiği kesin ama ikiside bunu bana anlatmıyor.
"Alex bana iş bulman lazım."
"Karşılığında ne alacağım?"
"Ne istersen."
"Anlaştık güzelim."
Piç gülüşü attı ve yanımdan gitti. Dengesiz.O gittikten sonra yemeğimi yedim ve sınıfıma çıktım.Yakında bu okuldanda gideceğim çünkü bu okulun fiyatını ödeyecek param yok.Onların evinden de yarın yani haftasonu çıkacağım.Gidecek yerim sadece Jessica'nın evi. Bu kötü düşünceleri aklımdan attım ve kendimi derse vermeye çalıştım.

**

Alarmın sesiyle güzel uykumdan kalktım.Her gün alarm kuruyorum ve çalınca da küfür ediyorum. Bu da benim serseri serbest stilim.Yataktan kalktım ve elimi yüzümü yıkadım. Gece yatmadan önce makyajımı çıkarmadığım için yüzüm kapkaraydı.Hemen makyaj temizleme suyumla yüzümü temizledim.Bu malzemeleri bu aralar tasarruflu kullanmam gerek.Yüzümü temizledikten sonra odama geçip kendime bir kot pantolon ve kazak seçtim.Yavaş adımlarla mutfağa gittim ve birşeyler yedim.Ve odamı toplamaya başladım.Odayı 1 saat içinde topladıktan sonra Jessica'yı aradım.

''Efendim Carl.''

''Jess sana geliyorum 1 hafta civarı kalacağım.''

''Ah Carl çok isterdim ama Dean ile birlikte ufak bir işimiz var. Sen anladın onu.Çok üzgünüm.''

''Önemli değil Jess.''

Telefonu kapadıktan sonra umutsuzca yere oturdum.Rose ve Selena'ya gidemezdim çünkü ikiside aileleri ile yaşıyor.Evin kapısına biri vurdu ve oturduğum yerden kalkıp kapıyı açtım.Alex gelmişti.

''Ne oldu?''

''Sokakta kaldım ne güzel değil mi.''

''Kalmadın.''

''Kaldım.''

''Bana gidiyoruz.''

Bavulumu aldı ve arabasına götürdü bende peşinden gittim.Gururlu kız tavırlarına girip sokakta kalmaya niyetim yok.

''Bana iş buldun mu?''

''Buldum ama sen yapabilir misin pek bir fikrim yok.''

''Ne işi?''

''Yasa dışı işler.''

''Yaparım şu anda sadece paraya ihtiyacım var.''

''Pazartesi günü gideriz. Bu arada güzelim hem sana iş, hem de ev buldum.İsteklerimi yapacaksın.''

''Peki.''

Sessiz bir yolculuktan sonra Alex'in evine geldik.O benim bavulumu taşırken bende onun arkasından sessizce gittim.

''Gel benimle.''

Birlikte her şeyi pembe olan bir odaya girdik.

''Bu oda senin.''

''Teşekkürler.''

''Şimdi gelelim benim ilk isteğime.''

''Söyle.''

Bana yaklaştı ve dudağıma öpücük kondurup geri çekildi.

''Sapık mısın?Seni Rose'ye söyleyebilirim.''

''Söyle ama kime inanıp inanmayacağı belli değil.Benim evimde kalıyorsun ve okulda da yanımdasın.Sence kime inanır?''

Gözlerimi devirip yatağa yattım.Bu çocuk benim sinirlerimi çok bozuyor ama şu adna ona muhtacım.

Nothing |z.m|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin