Chapter 3

43 8 4
                                    

Multimedya:Jessica
Bölüm Şarkısı: Sezen Aksu- Vazgeçtim
Keyifli Okumalar :)
**
O salak çocuğa olan sinirim hala geçmedi. Şu anda karşımda gülerek Rose'ye sarılması daha çok sinirlerimi bozuyordu.
"Carl senin sevgilin var mı ?"
Dean'nın sorusuna gülerek cevap verdim.
"Yok ya."
"İstersen sana bizim çocuklardan birini ayarlayabilirim."
"Şu anda hayatımda kimseyi istemiyorum Dean. Belki sonra."
Alex'in sessizce o başkasını istiyor dediğini duydum. Benden başka kimse duymamıştı. Gerizekalı onu falan istediğim yok benim.
"Arkadaşlar benim az işim var başka zaman görüşürüz."
Herkesle vedalaştım ve dışarı çıktım. Londra'nın soğuk ve kasvetli havasına alışmam gerekiyordu. Bir taksi durdurdum ve otelin adresini verdim. 10 dakika içinde otelde, sıcak odamdaydım. Aklıma  bir şey geldi. Ben yarın okula başlayacaktım. Nasıl unutmuştum bunu. Sınıfımı falan bilmiyorum ben. Hemen annemi aradım. İkinci çalışta açtı.
"Kızım nasılsın?"
"İyiyim anne sen onu boşver. Ben yarın okula başlıyorum ama şubemi, sınıfımın yerini falan bilmiyorum."
"Kızım şuben 1. Sınıfın ikinci katta. Ah beni baban çağırıyor. Sonra görüşürüz meleğim."
Telefonu kapattıktan sonra kendimi yatağa attım. Yarın için heyecanlanmaya başlamıştım bile.
**
Okula gelmiştim. Herkes aşırı derecede süslüydü. Ben onların yanımda aşırı derecede sade kalıyorum.

(Carl'ın giydikleri)Sınıfa girdiğimde herkes kendi halindeydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Carl'ın giydikleri)
Sınıfa girdiğimde herkes kendi halindeydi. En arkada bir yer buldum ve oturdum. Yanıma biri oturdu. Oturan kişi çok sevimli bir kızdı.
"Merhaba canım ben Selena."
"Merhaba bende Carl."
"Çok güzelsin Carl. Buradaki kızlara benzemiyorsun. Seninle tanıştığıma memnun oldum. İstersen arkadaş olabiliriz."
Selena motor hızında konuşuyordu.
"Tabii olalım arkadaş."
"Oley. Bak ben sana bizim sınıfı tanıtayım ona göre konuşursun insanlarla. Şu en öndeki Katy. Sınıfın ineği. Onun arkasındaki Kylie sınıfın sürtüğü. Şu ayakta bizi susturmaya çalışan kız Deby,o sınıfımızın sevimlisi. Ve önemli kişilerden biri şu anda sınıfta olmayan Alex. O çocuğa bulaşma falan demeyeceğim öyle belalı bir tip değil ama ben ondan nefret ediyorum bence sende nefret edersin. Bak geldi bile sınıfa."
Karşımda o duruyordu. Rose'nin sevgilisi pis ela gözlü çocuk. O sınıfa girdikten sonra hoca da girdi ve hemen ders anlatmaya başladı. Yoklamayı bile almadı değişik adam.Sonunda zil çaldı ve koşarak bahçeye çıktım. Ders dinlemekten nefret ediyorum.
"Bana olan aşkından aynı okula aynı sınıfta gelmen tuhafıma gitti."
"Siktir git."
"Aa küfür etme cici kız."
"Sen benden ne istiyorsun ? Manyak mısın?"
"Seninle de hiç konuşulmuyor."
"Konuşma benimle pis ela gözlü."
Saçlarımı savurarak yanından geçtim ve sınıfa çıktım. Arkamdan geldi ve beni bankların oraya çekti.
"Aaa bir git be. Seninle konuşmak istemiyorum."
"Ben istiyorum."
"Rose'ye söylerim seni bak."
"Rose mi ? Tamam git sen."
Hızlı adımlarla sınıfa çıktım. Rose'nin adını duyunca nasıl da fikir değiştirmişti salak şey.
**
Merhabaaa. 3 günde 3 bölüm yazdım. Bu benim için büyük bi başarı arkadaşlar. Büyük ihtimalle diğer bölüm haftasonuna Görüşürüz hoşçakalın <3

Nothing |z.m|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin