Multimedya: Selena
Bölüm Şarkısı : Duman&Beni Yak Kendini Yak
İyi Okumalar
~Sabah Alex'in kulaklarımı tırmalayan sesi ile uyandım.
''Bir cumartesi günü de kaldırmayın beni be.''
''Saat 1'i geçiyor artık kalk istersen.''
Saatin 1 olduğunu duyunca çok hızlı bir şekilde yataktan kalktım.Bugün iş aramaya gidecektim ben. Alex ne kadar da sana iş buldum dese de insan güvenemiyor.Banyoya gittim ve işlerimi halledip çıktım. Gardıroptan bir kot pantolon ve tişört aldım ve giydim.Kirpiklerime hızlıca rimelimi sürdüm ve dikkatli bir şekilde göz kalemini sürdüm.Çantamı aldığım gibi evden çıkmaya hazırladım.
''Alex ben gidiyorum.''
''Nereye?''
''İş bulmaya.''
''Ben sana iş buldum.''
''Senin bulduğun işe güvenmiyorum.''
Sen bana güvenmiyorsun diye sessizce mırıldanıp elimi tuttu.
''Soru sorma ve sadece benimle gel.''
Evden çıkıp arabaya bindik ve yol boyunca ne o konuştu ne de ben.30 dakika sonra bir yerde durduk.Geldiğimiz ev çok büyüktü ve dışarıda korumalar vardı. Alex eliyle bana gel işareti yaptı ve bende onu takip ettim.Bir süre evin bahçesinde yürükten sonra içeri girdik.İçeri girdiğimizde sarı saçları mavi gözlü en fazla 21 yaşında falan olan bir çocuk vardı.
''Hoşgeldin Alex. Anlattığın kız demek bu. Senin anlattığından daha da güzelmiş. Merhaba Carl. Ben Leo.''
''Merhaba.''
''Kızımızda baya utangaçmış. Güzel ve utangaç güzel ikili.Hadi içeri gelin.''
Yavaş adımlarla içeri girdim.Bu adam beni fazla ürkütmüştü.Salona girdim ve bir koltuğa oturdum.
''Alex sen bizi dışarda bekle. Carl'ı 10 dakikaya yollarım.''
Alex bana güven verici bir gülümseme yolladı ve salondan dışarı çıktı.
''Carl asla ama asla benden korkma.Sana kötü bir şey yapacağım yok. Sen sadece iş için burdasın ve ben sana patrondan çok dost olacağım.İşi anlatmak gerekirse uyuşturucu kaçakçısıyız biz. Sende bize yardım edeceksin ve yüklü miktarda paralar alacaksın ne dersin?''
''Tamam derim.''
''Seninle tanıştığıma tekrardan memnun oldum Carl.Görüşmek üzere.''
Leo'ya gülümseyip Alex'in yanına gittim.Arabaya bindik ve sessiz bir yolculuk daha başlamış oldu.
''İşi kabul ettin mi?''
''Ettim.''
''O zaman artık şu üstündeki renkli kıyafetlerden kurtuluyoruz. Artık senin kötü bir kız olma zamanın geldi.''
İşte benim yeni hayatımda böyle başlamış oldumuştu.Benim kötü hayatım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nothing |z.m|
FanfictionOnu seviyordum ve onun beni sevmesi benim için önemli değildi.