Chapter 4

36 9 2
                                    

Multimedya:Rose
Bölüm Şarkısı: Justin Bieber -Cold Water
İyi Okumalar :))
**
Bugün banka hesabımda tamı tamıma 12 bin Euro var. O kadar mutluyum ki anlatamam. Yakın bir zamanda ailem ile olan bütün bağlarımı keseceğim. Yaşasın özgürlük.
"Carl sana sesleniyorum. Kalk ve şu soruyu yap."
Hocanın kızgın bakışlarına karşılık sadece güldüm.
"Kızım sen beni delirmeye mi çalışıyorsun! Şu soruyu çöz hemen."
"Senin uşağın yok. Sana para veriyoruz sen çöz."
Hoca dahil herkesin ağzı açık kaldı. Hoca önüne döndü ve soruyu çözmeye başladı bende ona küçümser bakışlar atmaya. Böyle davranmamın tabiki bir sebebi var. Hemen anlatıyorum.
-FLASHBACK-
Okuldan çıktıktan sonra yavaş adımlarla evime yürüyordum. 18 yaşımda olmadığım için ehliyet alamıyorum ne yazık ki. Eve girdiğimde derin bir nefes verdim. Ve odamı hazırlamaya başladım. Bu akşam kızlarla dedikodu günü yapacaktık. Cipsleri ve diğer abur cuburları hazırladım.10-15 dakika sonda zil çaldı. Rose ve Jessica gelmişti. Oda s girdik ve dedikodu başladı.
"Carl sana bir arkadaş tavsiyesi vereceğim. Aynı okulda olsaydık herşey daha kolay olurdu ama yapacak bir şey yok. Senin gittiğin okul zengin bebelerinin gittiği bir okul. O okulda asla kendini ezdirme. Bad girl ol. Bir sorunun olursa mükemmel sevgilim Alex sana yardım eder. Zaten aynı sınıftasınız."
Bende Rose'nin bu dediklerinden sonra Bad girl olmaya karar verdim. Kendimi asla ezdirmeyeceğim.
"Kızlar size bir şey açıklayacağım. Ben ve Dean evleneceğiz."
"Jess saçmalama daha 18 yaşındasın sen."
"Carl asıl sen saçmalama. Şimdi değil 5 yıl sonra falan."
"Öyle desene korktum."
"Haydi dedikodu vakti. Rose anlat bakalım Alex ile nasıl tanıştınız?"
"Hemen anlatıyorum. Bundan 7 ay önce  ben tek başıma İtalya'ya halamlara gitmiştim. Orada barda tanıştık. Bara gitme sebebim ise sevgilimden ayrılmamdı. O gün o kadar içtim ki adımı bile hatırlamıyorum. Alex beni kendi evine götürmüş ama asla bana dokunmadı. Öyle iyi bir çocuk. Onun yerine başkası olsaydı bekaretim gitmişti.
İşte öyle. O günden sonra aramızda bir şeyler oldu. 5 ay önce çıkmaya başladık. Teklifi o kadar romantikti ki."
Bütün hücrelerimde kıskançlık hissettim. Hemde hepsinde.
-FLASHBACK SON -
Sonunda iğrenç matematik dersi bitti de kurtuldum. Selena ile birlikte dışarı çıktık. Selena çok iyi bir kız ama Alex'ten aşırı derece de nefret ediyor. Sebebini sorunca da sadece hoşlanmıyorum diyor. Bu işte bir iş var. Yakında çıkar kokusu.
"Carl sen hiç ailenden bahsetmiyorsun."
"Olabilir. Ailem ile aram pek iyi değil. Aslında onlar beni çok önemsiyor ama ben onları önemsemiyorum. Fazla değişik bir kızım."
O gün orada Selena ile saatlerce konuştuk ve derslere girmedik. Okuldan çıkma zili çalınca vedalaşıp evlerimize gitmek için ayrıldık. Selena çok iyi bir kız.
Merhabaaa. Bu bölümde çok fazla olay yoktu üzgünüm ve Alex'te yoktu . Bundan sonraki bölümlerde aksiyon artacak. Kütüphanenize eklemeyi unutmayın. İyi geceler

Nothing |z.m|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin