Chapter 4-What have you done?

54 5 5
                                    

Bol som zdesený. "Čo sa stalo so Seanom?" nasucho som prehltol, keď som zaparkoval svoje auto pred bytom. "Už nie je," široko sa usmial a zahryzol si do pery. "A- ako si mi to mohol urobiť?" bol som naštvaný a prázdny. Oči sa mi naplnili slzami a hnevom sa mi chveli ruky. "Nemohol sa vzdať... Sean..." pozrel som do Antiho očí, ktoré síce boli tmavé, ale videl som v nich záblesk ľútosti. "Prečo ho chceš späť?" opýtal sa so zhnusením. "Pretože ho mám rád... záleží mi na ňom..." hovoril som a Antiho pery znova narazili do mojich. Obkročmo si na mňa sadol a bozkával ma. Roztrhal moju košeľu a dlaňami blúdil po mojom hrudníku a bruchu. Chcel som ho zastaviť, ale nemohol som. Cítil som z jeho dotykov Seanove, z jeho bozkov som cítil Seana. "Ah, Mark," zavzdychal a rozopol mi opasok. Tiež som mu roztrhal zakrvavenú košeľu a prstami som hmatal jeho brušné svaly. Obyčajne by som sa hanbil, ale toto som bol ja a po Seanovi som v hĺbke duše túžil. Ten nevinný úsmev, nebeské oči a dokonalá postava... kto by odmietol? "Vzdaj sa, Anti," šepkal som a rozopol jeho nohavice. Čoskoro bolo naše oblečenie na zadnom sedadle a Anti do mňa vstúpil. Bolo to najskôr pomalé a mierne bolestivé, no neskôr pridal na tempe a ani jeden z nás to viac nemohol vydržať. Keď padla Antiho hlava na moju hruď cítil som, že jeho koža sa ohriala. Bol to Sean. Bol zadýchaný a ja tiež. Keď som sa posadil, jeho tvár som zvrchu zazrel a musel som sa usmiať. Bol nevinný a vyčerpaný, no i tak sladký.
"Mark?" zamrmlal. "Áno?" odvetil som a prstami prečesal jeho vlasy. "Máš ma rád?" spýtal sa, celý červený. Ja som sa usmial a prikývol. "Mám."

Po tom všetkom sme na seba rôzne nahádzali oblečenie a snažili sa potichu dostať do môjho bytu. Až na jeden zvláštny pohľad mojej susedky odvedľa - 21 ročnej Louise, sme sa do bytu v poriadku dostali. Hneď sme sa umyli, prezliekli a Sean ma začal sám od seba objímať. Páčilo sa mi to. Bol rozkošný a taktiež som ho rád videl usmievať sa. "Mal by som uvariť obed a upratať tu," povzdychol som si. "Ja tu upracem," ponúkol sa Sean. Prikývol som a pustili sme sa do práce. O hodinu bol môj byt čistý a rozvoniavali v ňom špagety s omáčkou bolognese. Najedli sme sa, hoci Sean veľmi jesť nechcel, spolu v kuchyni a premýšľali, čo budeme robiť ďalej. "Čo tak videohry? Aspoň by si o tebe už ľudia nemuseli myslieť, že ťa posadol zlý duch a mohli by sme to vydať ako kolaboráciu," navrhol som. Sean prikývol a začali sme nahrávať a komentovať. Po nahratí sme sme šli do mojej kancelárie s už čistým vybavením a začali sme to spoločne strihať. Keď som video nahral na YouTube, Sean sa na mňa nesmelo pozrel. "Čo sa deje?" spýtal som sa a natočil jeho tvár k tej mojej úplne. "Mám zvláštny pocit," zamračil sa, "Je to ako mať neskutočne blízko pri sebe svoje druhé ja, ktoré niečo chce, ale ja to nechcem... a nemôžem mu to dovoliť," povedal a pozrel sa dolu na svoje ruky. "Tak to nerob," povedal som a začal som ho bozkávať. Sean si ľahol na moju posteľ a ja som mal pocit, že so mnou čosi nie je v poriadku už len z princípu. Moje oči zaliala tma a ja som bol zrazu úplne mimo vnímania. "Konečne som dostal šancu ťa spoznať, Sean," začul som Darkov temný hlas. "Pomoc!" zakričal som a ucítil ranu do krku zozadu. Bol tam čierny tieň, vyšší než ja sám. Opakovane ma udieral a napokon ma zviazal a priviazal ku stoličke reťazami. Nemohol som Seana vidieť, iba počuť a cítiť. "Ah," počul som Seanov ston a bol som neskutočne nadržaný. Moje citové bunky v dlaniach boli úplne pomýlené. Cítil som na svojich prstoch Seanove dlane, moju posteľ a všetko, čoho sa Dark dotkol. Netrvalo dlho a mal som pocit vyvrcholenia, vediac že Dark to istotne práve urobil. "Vráť mi Marka," šepkal Sean plačlivo. Cítil som sa tak bezmocný. "Ešte zopár krát si užijeme, Jack," na svojich perách som cítil veľmi zvláštne veci a popri tom počul Seanove vzdychy. Moje ústa boli naraz plné ničoho. Stekalo mi to popri ústach, hoci boli úplne suché. Potom som ucítil Seanov jazyk ako sa obtiera o ten môj. Toto je ono? Som kurevsky bezmocný a nadržaný! "Ako sa cítiš, Sean?" spýtal sa Dark tým pedofilným hlasom. "Bolí to," povedal a ja som znova cítil nadržanosť v mojich nohaviciach. Oh nie, on Seana zneužíva... "Pusti ho! Ty chorý bastard! Sean nikdy s chalanom nespal!" kričal som na plné hrdlo. Nik ma však nepočul. Cítil som na sebe, aký napätý Sean naozaj je a bolo mi ho ľúto. "Ah, prosím Dark, nechaj ma," prosil a na svojej hrudi som cítil, že sa bráni. Bol som zúfalstvom bez seba. Čoskoro som zas dosiahol vrchol a bolo mi z toho už zle. Trhal som sa z reťazí ako to len šlo, no nemal som dostatok síl. "Shh, budeš v poriadku," povedal Dark a ja som doslova v tej tme pred svojimi očami videl formovať sa postavu Seana. Bol navlečený len do roztrhanej mikiny a bol nesmierne bledý, ale bol to on. Pribehol ku mne a odomkol mi reťaze. Do ruky mi strčil nôž a zase zmizol. "Ahh," Sean vydýchol a doslova som na svojich dlaniach cítil, ako z neho vysávam život. Rozrezal som povraz a zabodol nôž do Darkovho vnútra. Zabolela ma hlava a čoskoro som sa videl, ako ležím na Seanovi a on plače. Sadol som si vedľa neho a objal som ho. "Mark," vzlykol a objal ma späť. "Prepáč mi to," povedal som a tiež mi z očí stiekla slza. Je nanič byť ovládnutý. Ste nikto a nemôžete nič, len si z pocitov a zvukov domýšľať čo robíte. Sean sa celý triasol. Bol vystrašený a jeho pás, ruky a boky boli samá modrina. Pri mojich dotykoch bol nervózny a chcel sa im vyhnúť.

Darkness has blue eyesWhere stories live. Discover now