Mark's P. O. V.
Všetko čo sa v tom klube stalo bol môj únik z reality. Hoci som stále nevedel meno pôvabnej tmavovlasej slečny, nikdy mi nebolo tak dobre v tak otrasnej situácii. Môj najlepší priateľ zomrel deň dozadu a ja som trávil hodiny v posteli s čiernovlasým dievčaťom.
Jej pery a dlaň ma pevne obopli a začala nimi hýbať. Nechcel som to urobiť, no napakon som jej zasunul prsty do vlasov a mierne som ju za ne zaťahal. Zaklonil som hlavu a čoskoro som bol hotový. Vyčerpaním som spadol na posteľ. Ľahla si na mňa a párkrát ma pobozkala na krku. Potom mi strčila jazyk do úst a posadila sa na mňa ako ráno. Zaklonil som hlavu a bol som neskutočne mimo. Už som nevládal ani dýchať, no ona pokračovala. Začala sa hýbať a moje dlane ju zľahka hladili po chrbte. Bola naozaj krásna a vedela, čo robí. "Milujem ťa," zavzdychal som a tesne pred vrcholom prestala. Usmiala sa na mňa a znovu sa pomaly rozhýbala. Brala to veľmi mučivým tempom, no ja som nič nepovedal. Aj tak som sotva vládal. Svaly sa mi stiahli a vyvrcholil som. Ona sa ešte chvíľku hýbala a keď dosiahla vrchol, ľahla si na mňa.
Keď sme definitívne skončili, obliekli sme sa."Ako sa voláš?" spýtal som sa. "Jackie," usmiala sa. Cítil som sa byť neskutočne nafajčený. Modré oči, tmavé vlasy, zelená farba, bledá pleť, meno Jackie... Toto musí byť zlý sen. "Ty?" vytrhla ma z premýšľania. "M-Mark," dostal som zo seba a ona len prikývla. Po ceste dolu schodmi ma držala za ruku a pri bare mi dala pohár vody. "Vyzeráš byť vyčerpaný. Napi sa," povedala. Napil som sa vody a Jackie ma potom vytiahla von z klubu. Pred klubom ma začala bozkávať znova a ja som sa nedokázal ubrániť. Neskutočne mi pripomínala Seana. Zatvoril som oči a objal ju okolo pása. Zrazu som zacítil silné bodnutie a moju myseľ ovládla temnota. Dark.
"Čo si myslíš že robíš, malá?" ihla z mojej ruky zmizla a počul som ako čosi spadlo na zem...Dark's P. O. V.
Čakal som že bude táto potvora taká prefíkaná, ale nečakal som že sa jej Mark tak rýchlo vzdá. Vytiahol som striekačku zo svojej ruky a hodil ju na zem. Jackie ustúpila so strachom v očiach, keď som k sebe povolal tiene aby Marka dali do poriadku. Chytil som Jackie pod krkom a pridusil ju. Keď odpadla, vzal som ju na ruky a vrátil som sa do Markovho bytu. Tam som ju hodil na gauč a zviazal.Po pár minútach sa prebrala. Samozrejme sa začala vrtieť a trhať, no ja som tam len stál a zamyslene na ňu pozeral. "Pusti ma, ty chorý bastard!" vykríkla. Pretočil som oči. "Si si vedomá toho, že to ty si na Marka zaútočila injekčnou striekačkou s bohvieakým svinstvom," bránil som sa. Zaťala zuby a opľula ma. Nadvihol som obočie a poriadnu jej vlepil. "Toto si urobila naposledy," zasyčal som a vlepil jej druhú na to isté červené líce. Zatvorila oči a keď ich otvorila, boli toxicky zelené. Pery sa mi sformovali do priamky a vzal som z kuchyne nôž. Urobil som jej ním dlhú krvavú ryhu po dĺžke ruky. Ako som predpokladal, ani to s ňou nepohlo.
"Čo si zač?" dal som sa do podrepu vedľa gauča. Sformovalo sa za ňou asi 5 tieňov, no boli bezmocné pretože som silnejší. "Odpovedz," zašepkal som a priložil jej špičku noža na vyrezávanie ku krku. Čím dlhšie mlčala, tým hlbšie som nôž do jej krku pichal. Mohol som cítiť, ako sa špička ostrého nástroja vrývala do jej krčnej tepny, keď vtom skríkla. "Dobre! Prestaň!" Nožom som viac nepohol, no stále som ho nechal zabodnutý do jej krku. "Moje meno je Alexandra, no v danom bordeli vystupujem pod menom Jackie. Dievča ktoré ovládam sa volá Alex. Nedávno ju znásilnili a to mi umožnilo ju konečne premôcť. Mám moc čítať myšlienky cez dotyky a akýkoľvek iný telesný kontakt. Padlo mi vhod že Mark prišiel o človeka, ktorý mal so mnou tak veľa spoločné a chcela som ho pre vlastné potešenie umučiť. Démonov ľudí bohužiaľ nevidím ani necítim, takže si ma premohol," povedala. Prikývol som a vytiahol nôž z jej krku. "Prečo vyzeráte so Seánom tak podobne?" pýtal som sa. Alexandra zatvorila oči a potom ich so zhrozením otvorila. "Seán..." povedala a z nosa jej začala tiecť krv. Zamračil som sa. "Čo sa deje?" spýtal som sa. "Seán McLoughlin... jeho démon žije... zelené oči... žiletky... nože..." z očí jej začala kvapkať krv a ja som absolútne zmetený pozeral na jej ruky. Formovali sa jej na nich krvácajúce ryhy a jazvy. "Čo sa to deje?!" rozviazal som ju a keď sa posadila, na jej krku sa sformovala satanistická hviezda a číslo 666. "Anti žije," chytila ma za ruky a s prázdnym pohľadom vstala, "a čaká na teba, Dark," prehovorila a bezmocne spadla na gauč. Snažil som sa ju prebrať, no nič sa nedialo. Všetky jazvy na jej tele tam aj ostali a ja som sa bezradne pozrel von oknom. Ako je možné, že je Anti nažive?
YOU ARE READING
Darkness has blue eyes
Short StoryVidela si niekedy modré oči, tak jasnú anjelsku modrú, že ťa pohľad do nich nechal jednoducho bez slov? Uvažovala si niekedy nad tým, aký je vlastne človek, ktorý tieto modré oči má? A premýšľala si nad tým, či tie oči plné lásky aj odrážajú vlastno...