Chapter 7-Bloody goodbye

48 5 0
                                    

Mark's P. O. V.
...A potom to všetko vyeditujem, tú časť vystrihnem, je tam celkom zbytočná... Myslím, že sem pridám filter a sem... Sem pridám hudbu...
Premýšľal som, zatiaľ čo som dolaďoval jeden z mojich väčších projektov. Je to nejaký čas, čo sme tie scénky s Philom, Danom, Ethanom a Bobom natočili a dali sme si s tým nesmiernu prácu. Preto som to video ešte neuverejnil. Je lepšie po každej úprave, no nabudúce môže byť ešte lepšie a mať ešte vychytanejšiu kvalitu, preto jeho uverejnenie neustále odkladám.

Povedzme si ale narovinu, som vyčerpaný. A vystrašený. Spal som neskutočne málo, Amy má o mňa strach a ja mám zas strach o Seana. Ten sa celú noc budil a kričal o pomoc. Už naozaj neviem, ako budem takto existovať. Ráno sme si s Amy skypovali. No, ráno ako pre koho. Boli to 4 hodiny ráno. Amy ešte nespala, pretože mala veľa práce. Náš rozhovor vyzeral dosť... Nešťastne. Amy mala okrem práce na krku aj mňa s Jackom. Má nejaké znalosti v medicíne, ale nebola schopná mi poslať akékoľvek antidepresíva, pretože lieky sa cez hranice prevážať nemôžu. Poradila mi dávať mu každý večer teplé mlieko s medom a zohnať niekde v lekárni akékoľvek antidepresíva a lieky na spanie. Ani som sa nenazdal a prišlo mi upozornenie na Skype. Amy.

Amy
Mark? Už sa Sean zobudil?
Me
Je šesť ráno, pochybujem. Spal v noci len o niečo málo viac než ja. Prečo sa pýtaš?
Amy
Zabudla som ti povedať jednu nesmierne dôležitú vec... Ľudia s depresiami a pesimistickým vnímaním sveta sú neskutočne náchylní na sebapoškodzovanie. Okamžite skry všetky žiletky a ostré predmety z kúpeľne a daj si pozor na nože v kuchyni. A choď za Seanom!
Me
Hneď som späť

Bez váhania som vstal zo stoličky a vbehol do spálne. Posteľ bola prázdna a z kúpeľne sa ozývali nepríjemné zvuky. Vošiel som dnu a uvidel Seana nakloneného nad záchodovú misu. Od umývadla až k jeho postave sa tiahla dlhá krvavá čiara a v umývadle ležala krvavá žiletka. Bez ohľadu na neporiadok som k nemu pribehol a objal ho zozadu okolo pása. "Mark?" vydýchol a oprel si hlavu o moje rameno. "Som tu, Sean. Pre teba. Prosím, nerob to viac. Kvôli mne," zašepkal som a jemu sa zaleskli oči. "Signe je preč..." povedal a ja som sa zamračil. "Ako... preč?" Pokrútil hlavou a krvavým zápästím si zotrel slzy z tváre. "Je mŕtva. Jednoducho sa šla prejsť po meste a... bola búrka a... most... most sa zrútil," po lícach mu stekali krvavé slzy. "Ako to vieš?" spýtal som sa, stále v šoku. "Telefonovali mi z nemocnice. Vytiahli ju spod ruín, ale v nemocnici zomrela počas operácie... opustila ma," povedal a celé jeho telo sa naklonilo dozadu. Bol slabý a vyčerpaný. "Bude to v poriadku, Jack. Som tu, s tebou. Neodídem," zašepkal som. "Ty nie... Ale ja áno," potichu prehovoril a otvoril mi svoju dorezanú ruku. V jeho krvavej zjazvenej dlani bola čepeľ vreckového noža. Bola celá od krvi, rovnako ako celá Seanova dlaň. Seanove modré oči boli celé červené a mal som pocit, že už ho nebaví žiť. Pozrel na mňa a podal mi čepeľ zo svojej dlane. "Urob to," zašepkal, "prosím." Moje oči sa rozšírili a pokrútil som hlavou. "Ani náhodou. Sean, počuješ ma? Neurobím to. Si môj najlepší priateľ! Nemôžem ti ublížiť!" pomaly som zvyšoval hlas. "Neublížiš mi. Pomôžeš mi. Prosím," šepkal a ja som vstal.

Vzal som čepeľ z jeho ruky a hodil ju do umývadla. Vytiahol som Seana na nohy a pevne ho stískal vo svojom objatí. "Môžeš sa utápať vo zvratkoch a rezať sa do kostí, vždy tu budem pre teba stáť a držať nad tebou tie ochranné krídla. Budem tvoj anjel, tvoj otec, tvoj priateľ, tvoj partner, budem tvoja opora v najhorších časoch a smiať sa s tebou v tvojich šťastných dňoch. Nenechám ťa vziať si život. Milujem ťa, Sean," povedal som konečne zas tie krásne slová. "Aj ja teba, Mark," zavzlykal a ja som sa pousmial. "Nikdy ťa neopustím, rozumieš? A nesmieš opustiť ani ty mňa," rozprával som pokojne, môj tón hlasu ho značne upokojil. "Pokúsim sa neopustiť ťa," šepkal a ja som sa mu pozrel do očí. "Sľubuješ?" spýtal som sa. Prikývol. "Sľubujem," pobozkal som ho a začali sme sa pomaly bozkávať. Posadil som Seana na okraj vane a vzal som si lekárničku. Krvavé ruky som mu poumýval, vydezinfikoval a obviazal. Potom sme spolu vošli do sprchy a ja som ho poumýval. Cítil som sa nesvoj, pretože sme prvý raz boli spolu v sprche nahí, no Sean bol pokojný a tak som bol aj ja.

Darkness has blue eyesWhere stories live. Discover now