Școala s-a terminat iar eu merg în statie pentru a lua autobuzul spre casă . Când am ajuns în statie, un băiat, m-a strigat intr-un fel ciudat, dar totuși drăguț. Nu m-am mai strigat nimeni în felul acesta unic. Tot ce nu înțeleg este de unde îmi știe numele. Nu-l cunosc si nu am nicio treaba cu el. De unde si pana unde ma cunoaște??
În sfârșit autobuzul a sosit iar eu m-am urcat cu prietena mea Andra. Ea este si colega mea de clasa. În timp ce eram în autobuz , Andra ,a observat că băiatul care m-a strigat mai devreme se uită la mine insistent , atunci eu am intrebat-o cum îl cheamă iar ea mi-a spus că îl cheamă Alex .
El este un băiat drăguț la prima vedere , are parul saten , ochii căprui , un zâmbet cuceritor pot spune si niste gropite adorabile . Ceva în interiorul meu nu-mi dădea pace. Cred că inima mea a început să bată mai tare de când l-am văzut. Cred că încep să mă îndrăgostesc. Chiar dacă în adâncul sufletului ma îndrăgosteam , eu nu voiam să recunosc acest lucru, asa ca am decis să nu bag in seama acest sentiment și să mă prefac că nu am simțit asta. Era pentru prima dată când simțeam așa ceva pentru o persoana pe care nu o cunoșteam.
A doua zi la școală am ieșit pe hol cu prietena mea cea mai buna Andreea ca să-i spun ce s-a întâmplat ziua trecută . Eu o cunosc pe Andreea din clasa a 2-a când m-am mutat în clasa ei. Am legat o prietenie foarte frumoasa cu ea și cred că cel mai mult ne leagă pasiunea comuna pe care o avem adică dansul .
Alex este în clasa a -11 a , iar clasele noastre sunt una lângă alta , deci îl văd mai tot timpul , si chiar când eu discutam despre ce sa întâmplat a trecut el pe hol si m-a salutat în felul lui unic si drăguț . În momentul acela m-am simțit foarte bine încât nu mai aveam cuvinte . După asta , am fost fericită toată ziua . Stiu ca pare ciudat dar chiar și dacă îmi spune o dată numele simt ca prind aripi si îmi iau zborul .E un sentiment unic si special.
CITEȘTI
O viata complicata
Novela JuvenilViata este un circuit. Acesta poate fi parcurs bine sau rau. Greselile ne ajuta sa ne redresam si sa devenim mai buni. Ce se intapla cand im acest circuit apare ceva ce ne face bine, dar ne poate rani? Ce se intampla cand iubirea se intersecteaza cu...