Era o zi obișnuită de luni .Totul a decurs normal până când aud că îmi strigă cineva numele. Ma întorc și vad ca în spatele meu era chiar Alex .Nu îmi venea să cred ,de ce vrea să vorbească cu mine abia acum și oare ce vrea să îmi spună?Pai nu pot să aflu decat dacă îl întreb ,așa că mi-am făcut curaj și i-am spus :
*Eu :
-Tu erai ? Ce vrei de la mine ?
*Alex:
-Nimic în mod special ,vreau doar să vorbesc cu tine .
*Eu:
-A da!?si de când vrei tu să vorbești cu mine ?
*Alex :
-De azi ...,si ce faci ?
*Eu:
-Faceam bine , înainte să te văd pe tine .
*Alex:
-Uite cum stau lucrurile ,voiam să îmi cer scuze pentru tot ce am făcut sau am spus ,mi-am dat seama că am fost cam rău cu tine si nici macar nu am avut șansa sa te cunosc.De aceea vreau sa îmi îndrept greșeala.Deci ma ierti?
*Eu:
-Bine ,te iert dar acum eu eu trebuie sa plec , pa.
Alex:
-Ok , mai vorbim pa.Wow ...Nu pot să cred .Eu tocmai am vorbit cu Alex .De ce tocmai acum ?Nu ,nu cred că e bine .Sunt sigura ca vrea doar să râdă de mine . Dar și-a cerut scuze .Am să fiu totuși indiferenta cu el pentru un timp,să văd ce se întâmplă .Dar nu pot să nu mă bucur .
Imediat cum am ajuns în clasa am început să sar in sus de bucurie .Si asta doar pentru că a vorbit cu mine . Eu chiar sunt nebuna😂😂, probabil ca asta au crezut si colegii mei.Dar cu ii pasa? În niciun caz mie .Andra m-a văzut că sunt așa fericita si și-a dat seama că e vorba de Alex ,așa că a venit la mine .
*Andra:
-Hei Alexandra ,ce ai ,de ce ești asa de veselă azi?
*Eu :
-Andra ... Alex a vorbit cu mine .
*Andra :
-Poftim ? Vorbești serios?Nu pot să cred .
*Eu :
-Nici euDupă ce i-am povestit ce s-a întâmplat am început să sărim amândouă prin clasa de fericire .Se pare că nu mai sunt singura nebuna , acum suntem doua 😂😂😂.
Bineînțeles că Florin ne-a observat si el si a venit sa ma întrebe ce s-a întâmplat . Eu i-am spus ca am vorbit cu Alex .Nu a spus nimic și a plecat ...
Oare ce a pățit ?Cu siguranță o să aflu .
CITEȘTI
O viata complicata
Novela JuvenilViata este un circuit. Acesta poate fi parcurs bine sau rau. Greselile ne ajuta sa ne redresam si sa devenim mai buni. Ce se intapla cand im acest circuit apare ceva ce ne face bine, dar ne poate rani? Ce se intampla cand iubirea se intersecteaza cu...