Capitolul 18-Decizia

9 4 2
                                    

Deci Alex ma place .În mod normal ar trebuii să fiu fericită dar nu e chiar așa .
El și-a bătut joc de mine si acum vrea să fim împreună? Cred că ceva nu e în regulă .Sau poate astea sunt doar în capul meu . În fine ,ar trebui sa nu mai gândesc atât demult și să las inima să decidă .

Următoarea zi m-am întâlnit cu Alex pe hol .De data aceasta nu m-am salutat ,nu a spus nimic ci doar s-a uitat la mine și a zâmbit după care a plecat.O nu... !Cred că e supărat pe mine .Ce am făcut ?? Trebuie să vorbesc cu el și să îi spun decizia mea și anume că vreau sa fiu împreună cu el .

Am uitat sa va spun. În ultimul timp Florin petrece foarte mult timp cu Andra , ceea ce nu mă deranjează ,atât  timp cât nu sunt împreună. Acum nu am timp sa ma ocup și de această problemă. Trebuie să vorbesc neapărat cu Alex .

La sfarsitul orelor ,m-am dus în statie cu Andra și bineînțeles că am profitat de faptul că eram singure și am intrebat-o cum se mai  inetelege cu Florin.Ea a spus că bine .Bine !?Ce înseamnă bine la ea ??In fine nu am mai intrebat-o nimic deoarece am ajuns în statie .L-am văzut pe Alex că stătea de vorbă cu prietenul lui .Am așteptat să rămână singur și după m-am dus să vorbesc cu el .
*Eu :
-Hei ,ce faci ?
*Alex :
-Bine ,tu ?te-ai mai gândit ?Vrei să fii prietena mea ?
*Eu :
-Da,normal .Îmi place de tine foarte mult ,nu am cum sa te refuz .Asta voiam să îți spun și eu .
*Alex :
-Ma bucur .Deci oficial suntem impreuna .
A spus asta și m-a îmbrățișat .
A fost foarte drăguț.Sper să fie totul bine .
Asta a fost cea mai frumoasa zi din viața mea !

O viata complicata Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum