Cum eu sunt o fata mai timidă nu am avut curaj sa vorbesc cu Alex nici măcar o dată.Am așteptat să vadă dacă mai zice el ceva ,dacă mă mai saluta ,dacă mai vorbeste cu mine dar nimic. Înafară faptului că mă privește pe furiș nu se mai întâmpla nimic .
La un moment dat , intr-o zi eu mă plimbam cu Andreea pe hol si am trecut prin fata clasei lui , iar chiar în momentul acela a trecut Alex pe lângă noi , iar Andreea mi-a făcut semn să îl salut
-Buna Alex, ce faci?
-Nu am ce discuta cu tine , mi-a spus el
-De ce ? Am întrebat eu debusolată
Nu mi-a plăcut ce s-a întâmplat ieri , nu trebuia să procedezi așa , as fi vrut să aflu că îți place de mine personal , nu de la altcineva.
-Îmi pare rău , chiar am vrut să-ți spun personal dar nu am avut curaj .
-Lasa-ma cu poveștile astea de doi bani , nu mai inventa scuze , te rog frumos să mă lasi în pace , eu nu am nicio treaba cu tine , nu te plac,prefa-te ca nu ne cunoastem , ok??
-Bine, am spus eu cu o voce răgușită .Simțeam că nu mai am aer , nu-mi imaginam niciodată că datorită unei "glume" din partea colegilor mei se poate ajunge aici . Am rămas nemișcată câteva momente după aceea am izbucnit în plâns și am fugit în clasa cu ochii plini de lacrimi .
Când m-au văzut colegele mele ca plâng , au venit imediat la mine să mă liniștească . Au aflat bineînțeles de ce plâng iar Diana, o colega mai "nebuna "în sensul bun ,s-a dus la Alex în clasa , i-a spus că am început să plâng din cauza lui , apoi a început să țipe si sa îl ia la întrebări de parcă era la interogatoriu . Bineînțeles că Diana nu sa mulțumit doar cu atât , așa că , într-o pauză , când eu eram pe hol ,a trecut Alex pe acolo și i-a dat cu umbrela peste spate 😂. După aceea Alex s-a uitat la mine cu o privire ciudată si misterioasa de parcă ar fi spus "E vină ta". Sincera sa fiu mi-a fost putin milă de el dar a meritat . Si așa s-a încheiat ziua aceasta .
CITEȘTI
O viata complicata
Ficção AdolescenteViata este un circuit. Acesta poate fi parcurs bine sau rau. Greselile ne ajuta sa ne redresam si sa devenim mai buni. Ce se intapla cand im acest circuit apare ceva ce ne face bine, dar ne poate rani? Ce se intampla cand iubirea se intersecteaza cu...