Capitolul 3

31 5 1
                                    

După ce Alex a aflat indirect că mie îmi place de el , lucrurile s-au schimbat putin . Nu mă mai baga in seama și nu ma mai saluta . Astăzi la școală s-a întâmplat ceva foarte ciudat și amuzant în același timp 😂

De cand Andrei a aflat că mie îmi place de Alex , mereu îmi spunea ca o sa strige în gura mare acest lucru dar nu l-am crezut ,așa că i-am spus să faca asta dacă are curaj . Atunci el s-a dus în clasa la Alex si a spus așa " Să stitit ca Alexandrei îi place de Alex"Când am auzit aceste cuvinte inima a început să-mi bată din ce în ce mai tare ,încât credeam că o să-mi sară din piept .

Nu am stiu ce sa fac așa ca am fugit repede în clasa să-i spun Andrei ce s-a întâmplat . După aceea m-am așezat în bancă ca să ma mai calmez puțin. După câteva minute pe hol era agitatie mare . Toti copiii din clasa mea au aflat că îmi place de Alex așa că au încercat fiecare să mă ajute să vb cu el. De asemenea si colegii lui Alex au aflat acest lucru și ei au încercat să-l convingă si ei pe Alex să vb cu mine.

Elena , ma luat pe sus și ma scos pe hol😂
Cand am ieșit pe hol Alex era ținut de câțiva băieți😂când mă văzut a încercat să plece în clasa, ceea ce am încercat și eu dar nu am reușit . Întâmplarea face că atunci să treacă doamna ce romana care ne cunoaște pe amândoi .Atunci toți copiii care eram pe hol
au intrat în clase pentru că deja se sunase de intrare . M-am gândit foarte mult la această întâmplare . Prima dată m-am supărat deoarece m-am simțit stânjenită de ce tocmai se întâmplase, dar după ce m-am calmat si am analizat situația mi-am dat seama că a fost destul de amuzant , mai ales ca nu a fost vina mea . M-am gândit că nu are ce să se întâmplă rău după acest incident dar vom vedea ce se va mai întâmpla .

 M-am gândit că nu are ce să se întâmplă rău după acest incident dar vom vedea ce se va mai întâmpla

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
O viata complicata Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum