Este ora 9 dimineața .Abia ce m-am trezit .Merg la baie , fac un dus , ma schimb si ma duc sa iau micul dejun . După aceea mă apuc de lecții si ca de obicei pierd noțiunea timpului și trebuie să alerg spre statie să prind autobuzul. Bineînțeles ca ma întâlnesc cu Andra si începem să vorbim . La prima statie se urcă și Alex în autobuz ca de obicei si vine fix langa noi . Nu il înțeleg , chiar nu îl înțeleg. În fine , încerc să nu îl bag in seama așa că îmi continui discuția cu Andra .
Am coborât din autobuz si acum mergem spre școală . La un moment dat cineva îmi pune mâna pe umăr iar eu mă intorc să văd cine e .Mare mi-a fost mirarea sa îl văd chiar pe Alex . Acesta îmi spune :
-Fata ... Pot sa i-ti spun ceva ?
-Da ,ii spun eu plină de nervi încercând să nu mă cert cu el .
-Vreau să te rog sa ma lasi în pace , eu nu am nici o treaba cu tine , ok?
-Bine, spun eu plecând nervoasa si supărată in același timp.Nu pot sa cred , el îmi spune mie "fata"cum se poate asa ceva ? Ce, el nu știe cum mă chema ? Si cum adică sa îl las în pace? Da ce i-am făcut eu ?Off băiatul ăsta incepe să mă enerveze mai rău pe zi ce trece .Mii de întrebări erau în capul meu așa că am hotărât să vorbesc cu prietena mea Patricia , ea mereu ma ajuta si îmi dă sfaturi bune . Aceasta mi-a spus sa îl las în pace si sa nu mai vorbesc cu el .O sa-si dea seama ce a pierdut .
Da , ea are dreptate așa am sa fac , spun eu în sinea mea .După ce orele s-au terminat eu am pornit singura spre statie deoarece am vrut sa fiu puțin singura si am ajuns prima în statie din cauza ca eu merg foarte repede când mă sunt supărată 😂😂stiu ca suna ciudat dar așa e . Deci am ajuns în statie si m-am așezat pe canapea . După vreo 2 minute îl văd pe Alex ca vine în statie . Nu pot să cred , de ce mereu soarta ne aduce pe amândoi împreună . Cred că universul ma urăște . Alex ajunge în statie își trântește ghiozdanul pe canapea si rămâne în picioare fara sa spună nimic . Nici nu na așteptăm sa zică ceva . Însfarsit ajunge si Andra în statie si ma scoate din această situație proasta . Autobuzul ajunge iar eu ma urc in el împreună cu Andra .Aaa .. Am uitat de Iulia , care a stat tot timpul cu Alex chiar și în autobuz . Erau așa de fericiți ... Intr-un fel ma bucur pentru ei. Sper sa fie fericiți . Si așa se încheie si ziua de azi .
CITEȘTI
O viata complicata
Teen FictionViata este un circuit. Acesta poate fi parcurs bine sau rau. Greselile ne ajuta sa ne redresam si sa devenim mai buni. Ce se intapla cand im acest circuit apare ceva ce ne face bine, dar ne poate rani? Ce se intampla cand iubirea se intersecteaza cu...