Capitolul 16

15 4 0
                                    

*Perspectiva Florin*

Nu pot să cred. Mi-am făcut speranțe ca  pot recupera prietenia noastră, dar am rămas doar cu iluziile .Alex mi-a stricat din nou planurile.Credeam ca acum lucrurile vor sta altfel dar se pare că m-am înșelat . Sunt sigur că ea o să stea mai mult cu  el si la un moment dat lui îi va placea de ea și vor fi împreună iar eu ,eu o să rămân singur ...

*And Perspectiva Florin*
Am văzut că Florin a plecat supărat așa că a doua zi am vorbit cu el să văd ce s-a întâmplat .
*Eu:
-Ce s-a întâmplat?de ieri nu mai vorbești cu mine .
*Florin:
-Nu s-a întâmplat nimic ,de ce mă întrebi?
*Eu:
-Cum nimic ?! Florin ,te cunosc destul de bine , pe mine nu poți să mă minti .
*Florin
-Chiar vrei sa știi ?Atunci asculta-ma .
Abia am început să vorbim  din nou ,si acum a apărut din nou Alex .Mie teama ca daca vei sta cu el nu vei mai avea timp și pentru mine , iar nu vom mai vorbii ,dar eu nu vreau asta .
*Eu :
-Nu e adevărat .Nu pot vorbi doar cu tine .
*Florin:
-Bine ,atunci nu mai vorbim!
*Eu:
-Bine ,nici eu nu vreau sa mai vorbesc cu tine !

Se pare că iar nu mai vorbesc cu Florin .Nu îmi pasă ,de data aceasta eu nu am greșit cu nimic .Nu pot sta numai cu el .Uneori am impresia ca e gelos , poate e doar în mintea mea .Oricum nu mă mai interesează ce crede .

O viata complicata Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum