-Защо просто не си купи един костюм на мечка от онези, които ги продават на хелуин?- попита Джункук.
-Защото тогава ще заподозре, че не е плюшена играчка!- отговори му Тае Хюнг.
Су А му беше страшно разсърдена. Тя знаеше, че Тае Йон се напи и затова не скъса с Тае Хюнг. Но му беше ужасно ядосана. На него му хрумна щурата идея да вземе едно огромно плюшено мече, да извади повечето памук и да се мушне в него. После тя като си получи мечето да я изненада.
Беше събрал Джимин и Джункук да му помагат, но те по-скоро му пречеха.
-Внимателно да не ми зашиеш кожата!- предупреди Тае Хюнг вече влязъл във плюшеното мече, а Джимин зашиваше дупката на гърба му.
-Нали знаеш, че не мога да шия. После как ще се измъкнеш?- попита го Джимин.
-Ще си намери начин.
-Как изобщо дишаш в това нещо? Не се ли задушаваш?-... Не знам... Но не виждам нищо и едвам ви чувам от памука. Дано не ме откарате на някое сметище без да разбера!
-Хм, добра идея!
Колкото и да им се искаше те не закараха Тае на сметището. Промъкнаха се в апартамента на Су А и го оставиха в нейната стая. Преди това Тае Хюнг най-дяволито си направи копие на ключа за техния апартамент и сега можеха да влизат с взлом. Часове минаваха докато Су А се прибра, Тае Хюнг буквално полудяваше в този "костюм". Когато тя се прибра и видя мечето се пръсна от радост. "Винаги съм искала такова!" помисли си тя и без да чака втора покана се хвърли направо върху мечето, оставено на леглото. Тае Хюнг изстена от болка под нея и тогава тя се стресна.
-КАКВО? ТИ ГОВОРИШ?
-Изненада! Охх!
-ТАЕ ХЮНГ? ТОВА ТИ ЛИ СИ? КАКВО ЗА БОГА.
-Може ли целувчица за меченцето?- попита Тае с най-детинския глас, който издокара.
-НЕ!
-Моля те Су А, умирам в това нещо!
Су А го прегърна силно и му тури една мазна целувка, като изцапа бузата на мечето.
-Обичам те.- каза му Су А.
-Аз те обичам дори повече.
-Повече не ми го причинявай.
-Няма...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Different Paths//Kim Taehyung
ФанфикКакво се случва когато се пресекат пътищата на трима съвсeм различни души? Ким Су А и Канг Тае Йон са най-добри приятелки още от малки, но са пълни противоположности. Отношенията между тях се оптягат когато главите и на двете им са завъртяни от едн...