20.2

116 13 0
                                    

 Апартамента на Су А и Тае Йон беше унищожен от пламъци. Сега той беше само купчина пепел. Но когато Су А видя състоянието не можеше да допусне и Тае Йон да го види. Нищо не беше останало. Пожарът се е случил миналия следобед точно след като бяха тръгнали. Съседката, която го беше забелязала първа имаше номера на Су А, но телефонът и' беше изключен. Затова се обадила на пожарната, но било малко късно. Су А не се притесняваше толкова, че са загубили апартамента. Единствено съжаляваше за записките им и за спомените на Тае Йон. Тя все пак успя да намери част от една снимка със тях двете, но на нея само лицето на Тае Йон беше останало непокътнато.

 Но от какво се е породил пожарът? Преди Тае Хюнг и Тае Йон да си изпържат пица  гледаха заедно телевизия. Беше някакво предаване за странни прически. След като си посраха задниците от смях им хрумна ужасяваща идея- да си правят прически. Тъй като и двамата си нямаха понятие как да боравят с преса я бяха забравили включена без дори да я използват. Още по-лошо беше, че я бяха заебали върху леглото. И когато Су А пристигна при тях и започнаха със кескчетата, стаята на Су А вече започваше да гори, но никой не го забелязваше. 

 Су А каза на Тае Хюнг какво се е случило и решиха да останат в апартамента им докато не си намерят къде да останат. 
-Но защо ще оставаме при тях?-питаше Тае Йон объркано, тъй като си нямаше представа за случващото се.
-Ами...-мъчеха се да измислят оправдание- За да прекараш повече време с приятеля си. Преди постоянно бяхме тук.-излъга Су А, но тя и' се върза. 

 Всички трябваше да се правят, че нищо необичайно не се е случило. Само за да може Тае Йон да се чувства щастлива. Затова и цял ден се разхождаха из града, защото тя пожела. През цялото време се движеше плътно до Джимин и двамата се усмихваха срамежливо. Тае Йон видя една двойка пред тях да се държат за ръце и бавно и несигурно хвана ръката на Джимин. Той колкото и да се опитваше да бъде мъжага не успя да скрие нежната си същност. Особено при новата Тае Йон. Толкова бяха срамежливи и двамата. Тае Хюнг и Су А обикаляха моловете и пазаруваха, беше им нужно, тъй като двете момичета останаха без дрехи, а Джункук си остана в къщи. Минаха из супермаркета, защото хладилника на трите момчета беше празен, а след това се прибраха. Завариха Джункук все така залепнал за монитора да играе една игра. Очите му бяха зачервени от дългото взиране и беше като зомбиран пред играта.
-Какво му има?- попита Су А.
-Пак скъсаха...- отговори Джимин.
-Сериозно ли? Не минаха дори 24 часа.
-Никой не знае какво става с тях.
-Както и да е...
 
 Вечеряха и вече на всички им се спеше. Бяха изцедени от дългия изтощителен ден. Тае Хюнг имаше собствена стая с голямо легло, а Джимин и Джункук спяха в заедно в една стая на различни легла. Отстъпиха леглата на Тае Йон и Су А, а тримата щяха да спят на спалнята на Тае Хюнг, защото никой не искаше да спи на дивана. Вече минаваше 2ч. през вечерта и всички спяха с изключение на Джункук. Той все още играеше на играта. Толкова се беше вманиачил, че беше забравил че трябва да спи при Тае Хюнг. Вече изгаси играта си и се запъти към своето легло, където беше Тае Йон. Още с отварянето на вратата тя се събуди и я хвана страх като чу някой да влиза, но не направи нищо, защото се вцепени от страх. Момчето си легна на леглото както обикновено, като изобщо не забеляза Тае Йон. Нея я хвана още по-голям страх, но и' се стори като дежавю. Само ако можеше да си спомни как Тае Хюнг беше я предърнал... След малко момчето започна да хърка и да говори на сън. Започна да цитира мокрите си сънища на глас, което направо и' изкара акъла. Набързо се измъкна от там и със препъване се довлече до леглото на Су А.
 
 Рано сутринта на някой му звънеше алармата. Телефонът звънеше много силно, огласяше стаите и събуди всички. 
-На кой е проклетата аларма?- Тае Хюнг изрита врата на стаята си и сънено се довлачи до всекидневната. Приличаше на анимационен герой със шапката, с която спеше.

-Моя е.-обади се Джимин зад него.
 Звукът пробождаше ушите на Су А и нямаше как да не я събуди. Тя усети как се задушава от нечия силна прегръдка. Първо си помисли, че е Тае Хюнг, но се сети че не беше при него. Искаше и' се да е, но Тае Йон пожела да е при нея отново. Тя беше човекът, който я прегръща така, сякаш от това зависи животът и'. Двете също се довлякоха до всекидневната.
-Добро утроооо!-прозя се Су А докато се почесваше по врата.
-Много добро обаче. Особено събуждането беше екстра.-промърмори Тае Хюнг и погледна към Джимин, който вече спеше на дивана.
 След секунди изникна и Джункук и  директно се запъти към тоалетната. Всички го зяпаха, защото... забравих една малка подробност-той спи само по боксерки. Момичетата зяпаха плочките му и се удивляваха на мускулите и добре оформеното тяло. 
-Тцтцтц, няма ли едно добро утро да кажеш?-намеси се Тае Хюнг, но ококори очите си когато осъзна от къде излиза.- Чакай, какво търсеше там?
 Но момчето вече беше затворило вратата на банята. Тае Хюнг погледна въпросително към момичетата, но забеляза как Тае Йон се стиска. Момичето вече се прегъваше на две, защото не успяваше да се одържа повече.
-Снощи пих много...вода...-едвам говореше от стискане.- Ааа, не, не мога!
 Изтича до банята и от там извади Джункук както си беше със смъкнато долнище. Той се шокира, но не можеше нищо да направи освен да си вдигне бельото. Въздиша тежко и ядосано и забеляза как Су А сканира тялото му.
-Какво? Харесва ли ти?-усмихна се самодоволно той, показвайки бицепсите си.
-Не, не и харесва!- Тае Хюнг закри очите на Су А.-Отивай да си облечеш нещо!
-ПФ, само завиждаш.- все така мазно усмихнат се върна в стаята си.
-Моите плочки са по-хубави!-заяви сръдливо Тае Хюнг, цупейки се като малко дете. Су А докосна с пръст мекото му коремче, а той бързо се отдръпна.
-Хах, да бе!

------------------------------------
 
 Знам че вече ви е писнало от тази глупост, но повярвайте ми, на мен ми е писнало още повече...
 Краят наближава, затова няма да ви касая още дълго, мили мои прасенца! :'(

 Краят наближава, затова няма да ви касая още дълго, мили мои прасенца! :'(

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*photoshop skills*

Different Paths//Kim TaehyungWhere stories live. Discover now