*10 години по-рано*
Няколко дни остававаха преди коледната ваканция. Тае Йон нямаше търпение да свърши тази учебна година, за да се премести в прогимназията в друго училище. Тя нямаше никакви приятели. Никой не и' обръщаше внимание, освен ако не искаха да препишат домашното от нея или да им подсказва на тестовете, а когато тя им отказваше я тормозеха. Повечето хлапета от класа и' бяха просто разглезени дечковци, а на нея не и трябваха такива приятели. Въпреки, че беше самотна това не и пречеше особено, защото вече беше свикнала.
Но един ден в предпоследния час пристигна нова ученичка.
Момиче с дълга вълниста коса, с големи сияещи очи и със румени бузи от студа навън, застана пред класа вече със униформата си. Тя гледаше развълнувано към новите си съученици и от чиновете се чуваха шепнешком коментари от вида "уха, красива е!", "прилича ми на еди-коя си знаменитост".
"На мен пък ми прилича на поредната фукла."-помисли си Тае Йон.
-Ученици, запознайте се със новата си съученичка- каза учителката- Ким Су А.
По класната стая се разнесе жужене. Су А се наложи да седне при Тае Йон, тъй като беше единственото празно място. Докато вървешекъм чина в края на стаята до стената, срещна навъсения поглед на Тае Йон. "Леле как ме гледа тая надувка!"- помисли си тя.
Часът мина като през цялото време се споглеждаха без да си кажат нищо. През междучасието беше същото. Стояха неловко в тишина помежду си. Другите деца идваха при Су А и се запознаваха с нея, държаха се много приятелски, докато Тае Йон сякаш не беше сред тях.Така беше в продължение на следващите два месеца. През цялото това време те дори не си знаеха имената както трябва. Меко казано се ненавиждаха една друга. Нямаше никакви признаци на приятелство между тях. Ако тогава някой им беше казал, че един ден ще станат най-добри приятели, те най-малкото биха се насрали от смях.
Обаче един съдбовен ден обърна нещата....
В началото на пролетта имаше пролетен празник, където учениците рецитираха стихотворения, играеха пиеси, пееха и танцуваха. По традиция, учениците подаряваха букети на учителите в знак на уважение. Нищо необичайно, нали? Просто обикновено училищно събитие.Както вече ви споменах, в класа на Тае Йон беше фрашкано с изчадия. Този път погнаха и Су А. Най-голямата надувка в класа се мислеше за голяма работа и винаги искаше да бъде в центъра, но откакто се появи Су А тя изгуби безценната си популярност. Не само че Су А получаваше повече внимание от нея, но и получи по-голяма част от представлението на празника. Това даде повод на "мис фукня" да отприщи завистта си към нея. Намисли си коварен план, с който да се отърве от нея и да и' открадне представлението.
YOU ARE READING
Different Paths//Kim Taehyung
FanfictionКакво се случва когато се пресекат пътищата на трима съвсeм различни души? Ким Су А и Канг Тае Йон са най-добри приятелки още от малки, но са пълни противоположности. Отношенията между тях се оптягат когато главите и на двете им са завъртяни от едн...