BBPC :
Instagram hesabımı gizledim.
Sana karşıReal__pcy :
Ne?
Neden?BBPC :
Çünkü bazı sakar kişiler yanlışlıkla fotoğrafımı beğendiği için her yerde konuşuluyorum!
Ve şimdi birçok hastalıklı saesang fanın sayende beni araştırıyor.
Çok sağol Yeollie.
Cidden.Real__pcy :
Yeollie mi?
Sevdim!!! Kkkk
Ayrıca
Bilerek beğenmedim ki.
-_-BBPC :
Haklısın.
Tamam.
Sorun değil.
Benim gitmem gerek.Baekhyun işi olduğunu iddia ederek tekrar sıkıntıyla etiketlendiği gönderilere girdi.
Gördüğü gönderiyle dolan gözlerini sımsıkı yumup dudaklarını ısırdı.Gönderide Baekhyun'un eski bir fotoğrafı, altında ise bir yazı vardı.
"Hay sikeyim! Son dakika haberi!
Saesang fanlardan birisi bu haberi her yere yayıyor :
Geçen günlerde Chanyeol'un fotoğrafını beğenip beğenisini hemen geri çektiği fotoğrafın sahibi Byun Baekhyun kısa bir süre önce geçirdiği bir hastalık yüzünden konuşamıyor! Kısaca dilsiz.
Tanrım peki bunu her yere yayan saesanga ne demeli?
Hastahane raporuna kadar bulmuş.
Eğer çoktan her yere yayılmamış olsa daha fazla yayılmasın diye paylaşmazdım.
Onlardan nefret ediyorum. 😈😈
Ancak Baekhyun'un melek gibi bir sesi var :
*Beautiful cover videosu linki*
Eğer kalıcı bir şey değilse umarım yakında iyileşirsin ve sesin yerine gelir Baekhyun 😘"Baekhyun dudaklarını kanatana kadar ısırdı.
Chanyeol görmüş müydü?
Gördüyse ölümüne inkar edecekti Baekhyun.
Ama bilmiyordu ki onunla ilgili haberleri internetten öğrenmekten bıkmıştı Chanyeol. Bu yüzden artık internette Baekhyunu aratmayı bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Let Me Hear Your Voice : Chanbaek Texting
Fanfiction"Bırak da sesini duyayım." Baekhyun ağlayarak baktı büyük olanın talebine... Çığlık atmak istedi ama yapamadı. ***Let Me Serisi Birinci Kitap***