Chanyeol Instagram'da BBPC adını arattı.
Takip ederse herkesin haberi olurdu ve herkes çıldırırdı.
O yüzden görünmez olarak Baekhyun'un paylaştığı fotoğraflara bakıyor ve profilden çıkıyordu.(Not : Baekhyunee_exo yazısını BBPC olarak hayal edin tşk )
"Bu kim şimdi?" Diye mırıldandı Chanyeol.
"Çocuğun yüzü fena tanıdık geliyor. "
Dedi Baekhyun'un yanında oturanı kastederek.fotoğraflara zum yapmak için iki parmağını resmin üzerine koyup siyah saçlının suratına yaklaşırtırmayı denedi ;
Fotoğrafın ortasında kalp çıkıp iki saniye sonra gidince Chanyeol donup kalmıştı.
"Siktir... Siktir siktir SİKTİR! "Diyerek bağırdı ve hemen beğeniyi geri çekti. Ancak çok geçti.
Fanlar fotoğrafı beğenip iki saniye sonra geri çektiğini büyük ihtimal anlamışlardı.
Milyarlarcalardı ve her yerdelerdi.
O sırada Baekhyun'dan gelen mesajla DM kısmına girdi. Bütün fanların mesajlarından Baekhyun'un ki görünmeyebilirdi ama izin verilen konuşmalar arasında sadece Baekhyun'un ki vardı.
BBPC :
CHANYEOL!
NE YAPTIN SEN
SİKTİR
Pardon.
Normalde küfür etmem.
Ama
SİKTİR.Real__pcy :
Özür dilerim
Sadece elim değdi
Siktir be
Nasıl yapabildimBBPC :
Sence kimse görmüş müdür?Chanyeol kendisine yöneltilen sorudan sonra hemen etiketlenme bildirimlerine girdi. Eğer öyle bir şey olduysa büyük ihtimal herkes deli gibi etiketleyordur diye düşünerek.
Screenshot'a benzeyen etiketlendiği bir fotoğrafa girdi.
İki saniyelik süreçte fotoğrafı beğenenler arasından Real__pcy kullanıcısını bulup ss'sini almış.
Ardından Chanyeol'ün beğendiği fotoğrafın ss'sini alıp paylaşmışlardı.
Altına yazılan yazıyı okudu :
"Chanyeol on dakika önce bu şirin çocuğun fotoğrafını beğendi kyaa!!!
Ama iki saniye sonra geri çekti.
Neden 😈
Hesap sağdakine ait
@BBPC
@Real__pcy"Yazarak etiketlemişti.
Chanyeol tekrar Baekhyun'un profiline girdi.
Sayfayı yeniledikçe Baekhyun'un takipçi sayısı çıldırıyordu.
1500
2000
2500
Chanyeol derin bir nefes alıp bir dakika bekledi ve ardından tekrar profili yeniledi.
5000 takipçi.
Her geçen saniye artarken fotoğraflarına baktı.
Kendisi ilk beğendiğinde 75 beğenisi olan fotoğrafın şu an 152.365 beğenisi vardı.DM kısmına geri dönüp Baekhyun'un mesajına cevap verdi ;
Real__pcy :
Evet sanırım görmüşler.
Yani herkes görmüş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Let Me Hear Your Voice : Chanbaek Texting
Fiksi Penggemar"Bırak da sesini duyayım." Baekhyun ağlayarak baktı büyük olanın talebine... Çığlık atmak istedi ama yapamadı. ***Let Me Serisi Birinci Kitap***