Sonraki haftalarda Chanyeol kyungsoo_do adlı hesaptan Baekhyun'a ulaşmaya çalışırken Baekhyun'u gördüğü kafede oturuyordu.
Real__pcy :
Baekhyun
Baekhyun
Baekkiee
B
A
E
K
H
Y
U
N
Hadi bana ilgi göster~
Sana özel aegyo yaptım daha ne istiyorsun?
Eğer buluşursak gwiyomi falan da söyleyebilirim yanii ;)Kyungsoo_do :
Baekhyun okulda.
Mesaj attığını söylüyorum ama cevap vermiyor.Real__pcy :
Ama neden?
İstemeden onu kıracak bir şey mi yaptım?
Sana bir şey söyledi mi?
Arkadaşısın onun illaki bilirsin dimi?Kyungsoo_do :
Biliyorum ancak Baekhyun'un söylememi istediğini sanmıyorum.
Kusura bakma.Real__pcy :
Eğer bu saçmalık biraz daha sürerse evinize geleceğim.
Adresi biliyorum diyorum.
KARGO BENDEN GELDİ DİYORUM!Kyungsoo_do :
Caps lock'u kapat çılgın çocuk.
Neden bu kadar önemsiyorsun ki?Real__pcy :
Konuştuğumuz bir iki ay boyunca ilginç birisi olduğunu düşündüm.
Bir anda hesabını kapatıp benimle konuşmaması önemli değil sadece nedenini merak ediyorum.
Nedenini öğrensem rahat bırakacağım zaten.
Baekhyun ilgimi falan çekmiyor yani.(yav he oq çenyöl)
Sadece meraklı bir insanım.(kyungsoo_do °)
Real__pcy :
Sokayım! Görüldü atmayın artık.Chanyeol sinirle telefonunu önünde ki masaya fırlatarak başını arkaya attı ve yan masadan telefonlarının kamerasıyla kendisini kaydeden kızlara baktı.
Kızlar sevinçle yüzlerini kapatırken Chanyeol gülümseyerek önüne döndü ve kapıda ki çantasının kulplarından tutmuş kendisine bakan çocuğa baktı.
Baekhyun...
Yavaşca ayağa kalkarken bir geyiği ürkütmemeye çalışır gibi sakin haraketleri vardı Chanyeol'un.Baekhyun arkasını dönüp adımlarını hızlandırdığında Chanyeol telefonunu kapıp peşinden koşmaya başladı.
Aynı zaman da içinden mırıldanıyordu :"
Bu sefer olmaz Baekhyun, bu sefer kaçamazsın."
Chanyeol bacaklarının uzunluğundan dolayı Baekhyun'a yetiştiğinde kısa çocuğu çantasından tutup durdurdu.
"Bana dön, Baekhyun."
Bir-iki saniyelik bir süreden sonra Baekhyun'dan haraket gelmeyince Chanyeol yer değiştirip önüne geçti.Başını olabildiğince önüne eğmiş, gözlerini saçlarıyla kapatarak sadece burnunun ve dudaklarının gözükmesine izin veriyordu.
O sırada Chanyeol, Baekhyun'un elinde ki telefonu görerek aldı.
Baekhyun 'hey, geri ver!' diye bağırmak istese de sessizlikle kendinden çok uzun çocuğun elinde ki telefonu almaya çalıştı.
Chanyeol Baekhyun'a sırtını dönüp şifresi olmayan telefonu açtı.Arka planında gördüğü şeyle gülmemek için yanak içini ısırırken rehbere girdi.
Arka plan :
(elindekini Chanyeol'un oyuncaktan figürü olarak düşünün.)
Kendi numarasını arayıp çaldırdıktan sonra geri kapattı ve telefonu verdi.
"Numaranı değiştirirsen, tekrar bulurum Baekhyun."Baekhyun gözlerini yere indirip nefesini tuttu.
"Baekhyun... Konuş benimle."
Chanyeol kendisini çeken birkaç fan kamerasına aldırmadan Baekhyun'u çenesinden tutarak başını kaldırttı.
Küçüğün gözyaşlarının yanaklarından birer ikişer yuvarlandığını görünce sanki eli sıcak bir şeye değmişde yanmış gibi geri çekildi Chanyeol.
"Baekhyun, ağlama."
Baekhyun alt dudağını dişleyerek kendisini durdurmayı denedi.
Chanyeol önünde çaresiz bir durumdaymışcasına ağlayan çocuğun bileğini kavrayıp bir kaç sokak arkada ki arabasına bindirdi.
Gündüz vakti, camlar siyah şeritli olduğundan dışarıdan hiçbir şey gözükmeziken camları kapatıp kapıları kilitledi.
Baekhyun kendi içinde çığlık atarken Chanyeol dışında her yere bakıyordu.
"Bana bak."
Baekhyun duymazlıktan geldi.
"Baekhyun bana bak dedim!"
Bağırma sesiyle başını gözleri dolu dolu olan uzuna çevirdi."Neden böyle yapıyorsun? Neden seni doğru düzgün tanımazken etkileniyorum? Neden kendine alıştırdıktan sonra siktir olup gidiyorsun?!"
Chanyeol son cümlesini bağırarak söyleyince Baekhyun olduğu yerde titremişti.
"Korkuyor musun?"
Baekhyun kafasını olumsuz anlamda iki yana salladı.
Chanyeol biraz daha yaklaşıp başını Baekhyun'un açılmış boynuna bıraktı.
"Lütfen konuş benimle. Sesini duymaya ihtiyacım var."Baekhyun ağlamasının arasında küçük hıçkırıklar çıkartıp sarsılmaya başlayınca Chanyeol başını geri kaldırdı ancak çekilmedi.
Burunları birbirine değerken geri çekilmek üzere hamle yapan Baekhyun'u ensesinden tutup kendi dudakları ile kiraz tadı veren dudakları emmeye başladı.
*****
Yeni bir hikaye yayınlamayı düşünüyorum
Jungkook oc fanfic olacak galiba. Baya kapağını falan hazırladım.
Henüz yayınlamadım yayınlanınca reklam olarak bölüm atıcam zaten eheuehwıhd
Bye~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Let Me Hear Your Voice : Chanbaek Texting
Fiksi Penggemar"Bırak da sesini duyayım." Baekhyun ağlayarak baktı büyük olanın talebine... Çığlık atmak istedi ama yapamadı. ***Let Me Serisi Birinci Kitap***