Prolog

896 57 16
                                    


Czasem poprostu są takie denne chwile.
Dajmy na przykład...
To uczucie kiedy próbujesz się komuś odgryźć i na siłe chcesz go zranić, a zamiast tego, wypływa z naszych ust miliony dzwięków nie tworzących żadnego sensownego słowa czy zdania.

Mówi się na to zakłopotanie ale ja sądze, że to nasz egoizm.

Gdy zbieramy coś co nas uszczęśliwia, ale jest to wygodne tylko dla nas jest to EGOIZM.

Gdy patrzymy na swoje dobro, jest to EGOIZM.

Jeśli chcemy coś zatrzymać, jest to EGOIZM.

Podczas, myślenia o sobie i o swoim życiu jest to EGOIZM

Czyli podsumowując....
Każde dobro dla nas jest egoizmem.
Wszystko to na co pracujemy całe życie, na przykład kariera, dom, samochòd...to egoizm. Bo robimy to dla siebie.

Osoba nie ma żadnego dobra z mojego dobra więc moje dobro nie jest dobre dla mojego dobra i dobra innych.
A to znaczy, że moje dobro to egoizm.

Ale, co jeśli ktoś zmusza nas do Egoizmu? Co wtedy? Czy też jesteśmy egoistami?

Moja mama nie rozumiała, że ja nie chce być egoistką. Chcę starać się patrzyć na dobro innych ludzi i ich wspierać.
Więc błagałam, płakałam by nie posyłała mnie do psychiatry.
No bo to można nazwać chyba największym egoizmem na ziemi!

Bo leczenie się ze schizofreni jest tylko i wyłącznie pomocą dla samej siebie.

★★★★★★★★★★★★★★★★

Jest prolog. Bardzo proszę, jeśli ci siępodobało pozostaw ślad po sobie w formie gwiazdki i komentarza :)

xImax

 -SCHIZOFRENIA-Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz