haftasonu

460 17 3
                                    

Bugün günlerden cumartesiydi. Yataktan kıvranarak ve istemeyerek kalktım ve pis banyoya gittim. Yüzüme baktım . Yüzüm çok çirkin görünüyordu . Gözlerimin altı şişmiş ve morarmış. Yüzüm ise bembeyazdı.
Yüzümü yıkadım . Ve mutfağa gittim babam çok temiz gözüküyordu . Sadece tek kaşımı kaldırmakla yetindim. Sonra diğer odalara da bakmak için mutfaktan çıktım. Her yer çok temizdi . Tekrar mutfağa dönüp babama " bu temizligin sebebi ne ? " Dedim . O da : "bugün eve annen gelecek dedi ." Ve ardından "oğluyla " diye ekledi. Oğlunu merak etmiştim ancak şimdi bunu düşünmenin zamanı değildi. " İyi de ben sana dadı istemediğimi söyle-
dım ." Dedim. Babam ise : " onun hakkında böyle konuşma !" Dedi. Sadece "peki " dedim . Tam mutfaktan çıkacakken babam : "üstünü başını düzelt ve smokimi ütüle" dedi. Bende homurdanarak " emredersin " dedim ve onun dediği işleri yaptım . İlk once smokinini ütüledim ve odasına koydum . Sonra yukarı çıkıp saçımı ütüyle düzleştirdim . Ve üstüme siyah pantolon ve beyaz gömleğimi giydim .
O anda kapı çaldı kapıyı babam açmıştı tabiki . Bende istemeyerek kapıya gittim . Oğlu gerçekten çok yakışıklıydı kadın ise çok taştı.
Kadın bana böbürlenerek baktı . Çocuk ise bana göz kırptı . Hemen yanaklarım kızardı . Bunu gördü ve güldü . Annesi ona hadi "Ateş gel mutfağa geçelim "dedi . Ateş başıyla onayladı . Ardından masaya geçtiler .
Kadın oturdu ve ben odama gidiyordum ki babam bir 'mhmhm' gibi bi ses çıkardı ben bunun kal demek olduğunu anladım . Ve oturdum .

Nasıl buldunuz canlarım devamı için yorum atın :)

Üvey AnneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin