''sen nasıl bana göz devirirsin kül kedisi !!''. dedi .''öö.. özür dilerim'' dedim. ''özür dileme seni adi orospu '' dedi . Sonra bana doğru gelmeye başladı. kafamı olumsuz anlamda sağa sola salladım 'ha-hayır'' dedim . Sonra bi tokat daha sonra bi yumruk sonrası mı bayılmışım. Kalktığımda hala yerde yatıyordum. Başım da ağrıyordu . Şuan Ateş imin yanımda olmasını o kadar isterdim ki 'Ateşim?' iç sesim haklıydı Ateş'im neydi ya ayağa kalktım evi gezdim. Kimse yoktu gitmişti Ahu kesin . Banyoya girip yüzüme baktım ne!! yok artık yüzüm mosmor olmuştu.Ne yapacaktım ben Ateş beni böyle görse sorardı mutlaka ne oldu diye ? Ona söyleyemezdim . Annesiyle arasını bozamazdım değil mi ? Hayır bozamazdım .. Banyodan çıktım ve merdivenlere yöneldim . Merdivenlerden ağır adımlarla çıktım. Ateş ' in odasına girdim . Çok güzel kokuyordu. Bu koku beni çok rahatlatmıştı . Gidip yatağa yattım . Sonra telefonumu aramaya başladım.Çekmeceleri açıp açıp kapatıyordum. Derken kapının açılma sesi geldi . Sonra da kapanma sesi ... "Derin !! " Bi dakika bu Ahu 'nun sesi değildi .
Merhaba canlar nasilsininiz okuma sayımız yükseldi bundan dolayı size çok teşekkür ediyorum sizi seviyorum yorum yapmayı unutmayın .. 😍😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Anne
ChickLitATEŞ BİR MAFYA MIYDI ? YOKSA NORMAL BİRİ Mİ ? ÜVEY ANNE ATEŞ VE DERİN AŞKINA ENGEL OLABİLECEK MİYDİ ? DERİN ÜVEY ANNE ' NİN SİDDETİNDEN KURTULABİLECEK MİYDİ ?