kül kedisi

260 12 9
                                    

  Kapıyı Onur açtı.Beni yukarı çıkarıp yatağına yatırdı ve alnıma buse kondurup gitti . Bende gözlerimin beni yenmesine izin verdim . Banyodan çıkan su sesleriyle açtım gözlerimi .Balkona gidip havaya baktım gün batımı çok güzeldi . Aşağıya baktım . Onur bi kadınla konuşuyordu . Gidip bakmak istedim . Arkamı döner dönmez bir şeye çarptım ıslak ve çıplak! kafamı kaldırdım. Ateş sırıtıyordu . Hemen gözlerimi ellerimle kapadım. Ve bir çığlık attım. Köşeden sıyrılmaya çalıştım ki , beni tuttu ''bana bak '' dedi Ateş . ellerimi indirip gözlerine baktım. Çok mu yakışıklıydı ne ? Ne diyorum ben ya ''ee şey ben bir aşağı iniyim sende üstünü değiş '' diyip kollarından kurtuldum. Aşağıya inerken bir oh çektim . merdivenlerden hızlıca inip kapıyı açtım. Onurun yanına gittim . Bana öylece baktı . ''Onur'' dedim . ne kadarda güzel gözleri vardı öyle. ''efendim ''. dedi . ''Ateş mafya gibi bir şey mi ? '' dedim . bana baktı öylece baktı sadece . ''bilmem.'' dedi . tam ağzımı açacakken .. 'DERİN!' diye bir ses duyup arkamı döndüm . Ateş balkondan bana bakıyordu . ''Efendim'' dedim . Dişlerinin arasından ''buraya gel ! '' dedi .Bunu yaptığına hem kırılmış hem de çok sinirlenmiştim . ''gelmiyorum'' dedim . ''emin misin?'' dedi. ''evet'' diye bağırdığımda tüm korumalar bana endişeli gözlerle baktı . aralarından bitanesi ''ciddi misin ''dedi . Sonra dış kapı sertçe açıldı . Ateş sinirli sinirli bana geliyordu. bende geri geri gidiyordum ki ayağım bir şeye takıldı tam geri geri düşecekken bir kol beni tuttu . Dönüp baktım. Onur beni tutuyordu. Ateş daha hızlı gelmeye başladı . Beni Onur' un kolundan aldı köşeye fırlattı . Yere düştüm . popom acımıştı . Ateş Onur ' a bir tane yumruk geçirdi . ''sen benim kardeşime nasıl ellersin lan '' dedi Ateş . bir yandan da yumruk atıyordu . Hemen ayaklanıp Ateşi durdurmaya çalıştım . O kadar hızlı yumruk atıyordu ki korumalara yalvarırcasına baktım . Hemen hareketlenip Ateşi iki kolundan tuttular . Ben de Onur'un kafasını dizlerimin üstüne koydum . ''Ona dokunma '' diye bağırdı Ateş . Ona kızgın gözlerle baktım . Onur'u korumalara verip ayağa kalktım tam Ateş' e tokat atacakken elimi tuttu . elini belime koyup beni kendine çekti . donup kalmıştım . Zaman durmuştu sanki. Dudaklarıma baktı . Ve birden dudaklarımı dudaklarıyla mühürledi . eli belimde olmasa bayılcaktım . ama tutyordu beni . ben karşılık vermiyordum . veremiyordum  üvey abim beni öpüyordu . Bir an ne yaptığı aklıma geldi ve onu itmeye çalıştım . Bunu farkedip dudaklarını dudaklarımdan çekti ve bana sarıldı . O anda telefonu çaldı beni öylece bırakıp konuşmaya gitti . Ben arkamı döndüm . hepsi bana bakıyordu.kıskanç , sinir dolu gözlerle nolmuştu bunlara derken Ateş geldi . ''Annemler gelmiş'' dedi.'' Onlar 1 ay kalmıycaklarmıydı '' dedim.'' evet baban orda iş bulmuş orada çalışıyor Annem buraya geliyor . Burada kalacağız . '' dedi . Ve tam o anda evin önüne bir limuzin yaklaştı.içinden Ahu çıktı . topuklularıyla tak tuk tak tuk yürüyordu .'' Sen işine bak oğlum'' dedi.Bana ''gel Derin  eve geç kızım '' dedi . Gözlerimi devirdim . İçeri geçtim . Derken beni itmesi bir oldu . Kendimi yerde buldum . ''sen nasıl bana göz devirirsin kül kedisi !!''. dedi .''öö.. özür dilerim'' dedim.

HERZAMANKİ GİBİ BEEN YAZARINIZ YİNE VE YİNE GÜZEL YERDE BIRAKTIM DEĞİLMİ ÇOK GÜZEL GİDİYOR DEĞİL Mİ YOKSA GÜZEL GİTMİYOR MU ?   

Üvey AnneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin