Sayın okurlarım , merhaba üvey anne nin ismini ahu yapıyorum .
Bu bölümü akademikmanyak a itaf ediyorum. 😂
Derin'den ...
Gözlerimi açtım . Tavan beyazdı . Elimde bir ağırlık hissettim ve o tarafa doğru kafamı çevirdim. Ahu elinde telefonuyla oynuyor, babam onun yanında oturuyor, Ateş ise elimi tutuyordu ve başını eğmişti . Elimi kıpırdattım. Ve hemen kafasını kaldırıp endişeli gözlerle bana baktı. Bende hafifçe gülümsedim . Ateş "Derin" dedi . Babam ve Ahu hemen bana baktılar. Babam hemen kalkıp yanıma geldi ama Ahu gelmedi , gelmesinde zaten.. Ateş ' in bana böyle davranması dikkatimi çekmişti . Babam ''kızım nasılsın ? '' dedi. Ben de babamın tarafına dönüp'' iyiyim babacım'' dedim . Sonra da ekledim . '' eve gitmek istiyorum baba '' babam '' tamam kızım Ahu annen senin giymene yardım etsin '' dedi. Ahu '' ben hiç bir şey yapmam'' dedi. Ben: '' gerek yok siz çıkın ben giyerim ''dedim . Sonra Ateş ' e baktım annesine sinirli gözlerle bakıyordu . '' anne ölürmüsün ? '' dedi Ateş . Bu sözü beni çok etkilemişti . Ahu Ateş ' e tip tip bakıp , ''evet'' dedi.''Hadi çıkın da giyeyim'' dedim. çıktılar. Hemen ayağa kalktım üstümü giydim ve kapıdan dışarı çıktım . Ateş yoktu Ahu da ... ''Baba Ateş nerede? '' dedim. ''Ateş taburcu işlemlerini yapıyor , Ahu da arabada bekliyor . '' dedi babam . Kafa salladım ve çıkışa dogru yürüdüm . Lüks bi araba vardı içinde ise Ateş ve Ahu oturuyordu . Arabaya iyi baktım siyah gösterişli bir limuzindi . Eeee tabi bu kadar şık giyip nasıl gezsin annesi yoksa .. Babam beni arkaya oturttu Ateş 'in yanına . kendiside arada bir duvar olan ön tarafa geçti . Araba çalıştığı zaman Ateş'ten biraz daha uzaklaşıp , cama kafamı yasladım . '' bende kaçma hem iyi misin ? '' dedi Ateş . Kafa salladım . Sonra tekrar önüme baktım . Yaklaşık 30 dakikalık bir yolculuğun ardından lüks 3 katlı bir villanın önünde durduk .'' burası neresi ? '' dedim Ateş 'e. Ateş bana bakıp '' evimiz '' dedi . Şaşıran gözlerle ona baktım '' ne '' dedim . '' Annem ve Baban balayına gidecekler ve 1 ay orda kalacaklarmış biz de birlikte kalacağız '' dedi . Tam ağzımı açacakken kapı açıldı '' hadi inelim '' dedi Ateş .Arabadan iner inmez limuzin uçar gibi gitti . Ben öylece bakakaldım . Birden belimde bir el hissettim . Dönüp baktım bu Ateş ' in eliydi . Yanaklarım kızardı etrafı inceledim her yer takım elbiseli adamlarla doluydu korumaydılar büyük ihtimalle ... ''Onur kapıyı aç ve bavulları yukarı taşıyın''dedi Ateş . Onur kafa salladı ve bana baktı . Tüm korumalar bizi görünce dönüp baktılar Hepsi bana baktı kıpkırmızı oldum . Mavi , yeşil , kahverengi gözler ve yakışıklılar .... Ateş '' hadi'' dedi ben Ateş' in elinin orda olduğunu hatırlayıp bir adım geri çekildim . Buna sinirlendi ki elimi tutacakken elimi de refleks olarak geri çektim iyice sinirlendi . Herkes hala bakıyordu . Bitek korumalar bakıyordu . Çünkü bu ev ormanın içindeydi yani yeterince gizliydi . Ateş üstüme yürümeye başladı . ''YÜRÜ!'' diye bağırdı . Onu hiç böyle görmemiştim. ''hayır'' dedim . Sinirli gözlerle etrafa baktı . Korumalarla hala göz göze geliyorduk . Ateş bi ağaca vurdu . Sonra üstüme yürüdü ve beni birden kucağına aldı nefesim kesilmişti . Bunu hiç beklemiyordum . ''Bırak!'' diye bağırdım . bırakmayınca ağlamaya başladım . Canım yanıyordu . Evin önüne 20 m kala beni birden bıraktı yere düştüm . Canım acımıştı . Hızla eve girdi .
NASILDI CANLARIM !!! SİZİ BÖYLE MERAKTA BIRAKMAK HOŞUMA GİDİYOR GİBİ NEYSE YB GELECEK ÇOK YAKINDA SİZİ SEVİYORUM CANLARIM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Anne
ChickLitATEŞ BİR MAFYA MIYDI ? YOKSA NORMAL BİRİ Mİ ? ÜVEY ANNE ATEŞ VE DERİN AŞKINA ENGEL OLABİLECEK MİYDİ ? DERİN ÜVEY ANNE ' NİN SİDDETİNDEN KURTULABİLECEK MİYDİ ?