MEDYA : ATEŞ ' İN EVİ
Evin önüne 20 m kala beni birden bıraktı yere düştüm . Canım acımıştı .Hızla eve girdi . Yerde ağlamaya başladım . Korumalar ne yapacaklarını bilemeyip, birbirlerine baktılar . Sonra Onur kapıdan çıktı . Bir bana bir de korumalara baktı sonra bi tanesine göz kırptı ne oldu dercesine. İsmini bilmediğim bir tanesi onun kulağına tüm olayı anlattı . Onur yanıma geldi tam bana dokuncakken ben elimi çektim ayağa kalkıp yürümeye başladım . Ardından yukarıdan ses geldi ''hiç bir yere gidemezsin Derin !''.Sesin geldiği tarafa doğru baktım . Ateş balkondan bana bakıyordu . Hiç bir şey demeden ilerlemeye devam ettim . ''Derin o kapıdan çıkarsan bir daha gelemezsin.'' dedi Ateş . Umrumda değildi . Hemde hiç 16 sene o çöplükte yaşamıştım yine yaşarsam bir şey olmazdı dimi . Tam kapıdan çıkacakken bir el kolumu tuttu . Dönüp baktım. Ateş kolumu tutuyordu . kolumu çekmeye çalıştım daha fazla sıktı . ''Bırak!'' dedim. Ateş bırakmadı bana Ateş saçan gözlerle baktı. Kolum acıyordu . Kurtulmam lazımdı . Dizine tekme atmayı denedim , geri çekildi şaşkın şaşkın baktım ona o da alay edercesine güldü sonra ona sert bir tokat attım. Elimin izi çıkmıştı ve şakk diye ses çıkmıştı . Tüm korumaların gözleri açıldı hem de bana sen yandın bakışı atıyorlardı . Ateş kolumu bıraktı çok sinirlenmişti . bende koşarak çıktım . Geldiğimiz yolu yürümeye başladım . Gece zifiri karanlık olmuştu . Arkama baktım . Kimse yoktu sonra önüme döndüm iki tane iri yapılı genç yürüyordu . Beni görünce aralarında bir şey konuştular . Tam aralarından geçecekken kolumdan tuttular . ''Hey sen güzellik senin burada ne işin var ? '' dedi siyah ceketli olan .. cevap vermedim sadece kolumu kurtarmaya çalıştım kolumu kurtarıp yürümeye devam ettim ki arkamdan biri iki kolumu tutup arkamda bağladı . Tam çığlık atacaktım ki bir mendil burnuma getirildi . Sonrası yok ....
Kalktığım da güneş yeni yeni doğuyordu . Doğrulup üstüme baktım sadece südyenim üstümdeydi . Diğer her şeyim paramparçaydı . etrafıma baktım yakınımda bir tane havlu vardı çok kirliydi ama üstümü örtmem gerekti üstümü örttüm ve hıçkırarak ağlamaya başladım.Sonra bayıldım.
ATEŞ' TEN..
Bana tokat atmıştı . Bu olayın sinirine gitmesine izin verdim. Sabah kalkınca onu merak ettim . Balkona çıktım. 10 tane korumaya''onu bulun!'' diye bağırdım . 10 koruma yola çıkmadan''bir şey olursa beni arayın olmazsa onu istiyorum!'' diye bağırdım. 2 araba yola çıktılar bende telefonum yanımda ne olur ne olmaz haber bekliyordum.
DERİN'DEN
Gözlerimi aralayıp doğruldum . Sonra bu tarafa doğru gelen 2 siyah araba gördüm . Beni görünce kenera çekip indiler . Bunlar o korumalardı . Yanıma gelip ,''Derin Hanım , Ateş Bey sizi istiyorlar '' dedi . Ona baktım ''hayır'' dedim . Biri bana dokunmaya çalıştı kolumu çektim . Sonra arabaya bakıp kafa salladı . Bir kadın aşağıya indi diğer korumalar 10 m uzağa gitti . kadın gelip yanıma çömeldi ''ne oldu hayatım'' dedi. Ona her şeyi anlattım ve sona geldim .. ''bayıldım ve gerisini hatırlamıyorum kalktığımda yanımda bu havlu vardı ve iç çamaşırım dahil her şeyi paramparça buldum '' dedim . Kadın çok sinirlenmişti . Ben de ağlamaya başladım . Kadın ayağa kalkıp uzağa gitti . korumalarda bana bakar şekilde döndüler . Kadın görüşme yaptıktan sonra bir araba daha yaklaştı içinden Ateş indi . Gözlerim fal taşı gibi açıldı . Ateş sinirle yanıma geldi . Ne oldu dedi ve iki elini omzuma koyup beni sarsmaya başladı . Bir şey demedim sonra kadın gelip elini Ateş 'in omzuna koydu . her şeyi anlatacaktı . kadına olumsuzca bakışlar atıp kafa salladım . kadın '' Ateş seninle biraz konuşalım mı ?''dedi . Ateş kafa sallayıp biraz uzağa gittiler. Ateş çok sinirlendi. Aağaçlara tekme atıyor yumruk atıyordu . Sonra yanıma geldi beni kucağına alıp arabaya bindirdi . korumalar da arkamızdan geldiler . Evin kapısından girince tüm korumalar bize baktı . ''Onur kapıyı aç ! '' diye bağırdı Ateş
Yine meraklandiniz dimi 😂😂 sizi seviyorum bay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Anne
ChickLitATEŞ BİR MAFYA MIYDI ? YOKSA NORMAL BİRİ Mİ ? ÜVEY ANNE ATEŞ VE DERİN AŞKINA ENGEL OLABİLECEK MİYDİ ? DERİN ÜVEY ANNE ' NİN SİDDETİNDEN KURTULABİLECEK MİYDİ ?